معرفی کشمش انگوری ملکان + بهترین قیمت خرید

کشمش انگوری ملکان یکی از محصولات صادراتی کشورمان می باشد که با بهترین قیمت خرید در مجموعه تولیدی کشمش آراد بوجاری و بسته بندی شده که به معرفی بیشتر آن در این مقاله خواهیم پرداخت.

کشمش انگوری

یکی از انواع کشمشی که در کشورمان در حجم قابل‌ توجهی علی الخصوص برای صادرات تولید می شود کشمش انگوری نام دارد که محصول اشاره شده از انگور بی دانه و پس از آغشته شدن به مایع تیزاب به دست می آید.

نام های دیگری برای این محصول اطلاق می گردد که می توان به کشمش طلایی، کالیفرنی و پلویی زرد اشاره نمود که همگی یک محصول هستند که به علت گوگردزنی بالا رنگ محصول اشاره شده زرد و طلایی می شود.

کشمش انگوری

 کشمش انگوری در ملکان

ملکان استان آذربایجان شرقی یکی از تولیدکنندگان اصلی کشمش انگوری در کشورمان شناخته می‌شود که محصول اشاره شده را با کیفیت بالا و از طریق بارگاه و آویزان کردن انگور از داربست های فلزی و چوبی تولید می کنند.

به صورت کلی اگر جنس مرغوب و درجه یک برای کشور هایی سطح بالا می‌ خواهید باید انگوری خریداری کنید که از طریق داربست آماده شده باشد چرا که بعد از آتش زدن گوگرد و دودی کردن انگور، محصول تولیدشده طلایی های بیشتری دارد نسبت به باری که در ملایر استان همدان تولید می شود.

انگوری تولید ملایر که کیفیت بالایی ندارد. ⇓

 کشمش انگوری در ملکان

قیمت کشمش انگوری در ۱۴۰۲

قیمت کشمش انگوری در اوایل سال ۱۴۰۲ کیلویی ۱۰۵ هزار تومان در بالاترین کیفیت درب کارخانه فاکتور می‌ شود که اگر جنس ضعیف ملایر را بخواهید به کیلویی ۸۵۰۰۰ تومان هم می رسد.

با توجه به افزایش غیرمنطقی نرخ این کشمش و عدم همخوانی با بازارهای جهانی، در حال حاضر صادرات مناسبی برای آن نمی توان متصور شد و البته توجه باید داشته باشید که نرخ ارز محاسبه شده برای این محصول همان ارز توافقی یا بازار متشکل است که در حال حاضر هر دلار حدود ۴۲ هزار تومان می باشد.

قیمت کشمش انگوری در ۱۴۰۲

خرید کشمش صادراتی در بسته بندی دلخواه

کشمش انگوری یکی از انواع کشمش های صادراتی کشورمان می باشد که تقریباً اکثر کسانی که در زمینه این محصول یعنی کشمش کار می کنند قطعاً باید در فکر صادرات این محصول نیز باشند چون کشورهای زیادی خواهان خریداری آن می باشند.

اما این مورد هم در نظر داشته باشید که شما می توانید در بسته بندی خودتان که شماره تماس و راه های ارتباطی شما بر روی آن درج گردیده محصول را خریداری کنید که یا با زدن کشمش درون کارتون سفید که لیبل های مربوط به خودتان روی آن چسبانده شود یا اینکه اگر به دنبال کار اصولی و دائم هستید می توانید با داشتن کلیشه و طرح کارتون مربوط به خودتان، سفارش شما را درون این کارتون ها پر کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما