مرکز تولید مویز هسته دار مراغه

میوه های تابستانی جایگاه ویژه ای در بین مردم دارند مخصوصا انگورها که بهترین این نوع انگور سیاه است که بسیار خوشمزه است از این رو آن را خشک می کنند که برخی از آنها دارای هسته هستند که به آن مویز هسته دار گفته می شود و مرکز تولید مویز هسته دار مراغه می باشد که بیشترین محصول از این تاکستان های شهر به عمل می آید.

مرکز تولید مویز هسته دار مراغه

مشخصات بهترین مویز هسته دار مراغه

مشخصات بهترین مویز هسته دار مراغه

این مویزها بسیار خوش طعم هستند و حتی در علم پزشکی هم ثابت شده است که این مویزها از دیگر کشمش ها دارای ارزش غذایی بالاتری هستند به خصوص برای بیماران دیابتی که با خوردن ان نه تنها قندشان بالا نمی رود بلکه کنترل هم می شود ولی هر مویزی قابلیت خوردن را ندارد بهترین آنها نوعی است که از شهر مراغه به دست باغداران به عمل می اید به همین علت باید مشخصات بهترین مویز هسته دار مراغه را دانست تا آن را اشتباهی نخرید.

 

بهترین مویز مراغه دارای دانه های کوچک درون خود هستند که که به رنگ قهوه ای می باشد ولی خود مویز به رنگ سیاه است و خود آن درشت است و بسیار شیرین می باشد که این از مشخصات ظاهری این مویز می باشد ولی از مشخصات باطنی که با چشم نمی توان دید می توان به دارا بودن آن به انواع ویتامین ها اشاره کرد همچنین مملو از آهن است که برای بیماران کم خونی درمان است و برای رشد کودکان ضعیف و کم وزن نیز بسیار مناسب است.

 

از دیگر مشخصات این محصول کیفیت آن است که بدون هیچ گونه شپشک یا کرم خوردگی می باشد چون کشاورز به خوبی می داند که چگونه محصول خود را با کیفی عالی به رشد برساند.

بازار فروش مویز هسته دار مراغه

بازار فروش مویز هسته دار مراغه فروش مویز از شهر مراغه به صورت عمده صورت می گیرد و مشتریان از هر شهری می توانند از این جنس خریداری کنند و از فوایدش بهره ببرند حتی این مرکز فروش خود را به تمامی نقاط کشور دارد و به این استان ها ارسال می کند.

 

بازار فروش مویز هسته دار مراغه با بهترین کیفیت و کالای مرغوب به دور از هر گونه خرابی یا آلودگی آن را به دست مشتری می رساند همان طور که می دانید در بازار فروش اولین اصل بهداشت است که این مورد به درستی رعایت شده است و اصل بعدی درجه یک بودن این محصول است که از این بابت نیز مشکلی ندارد و اینکه این محصول از قیمت کاملا مناسبی برخوردار است و نسبت به دیگر اجناس خیلی ارزان تر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما