قیمت کشمش سلطانی ملایر

جهت استعلام قیمت کشمش سلطانی تولید ملایر و تاکستان قزوین مشتری می تواند به صورت مستقیم و بدون واسطه با مدیر فروش کارخانه مجموعه آراد جناب آقای مصطفی عینی ارتباط گرفته و پس از استعلام ثبت سفارش داشته باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 

محصول سلطانی ملایر ⇓

قیمت کشمش سلطانی

تولید کشمش سلطانی درجه یک

یکی از محصولاتی که هم در بازار داخلی بسیار پرفروش است و هم در زمینه صادرات بیشترین میزان آن را به خود اختصاص می دهد کشمش سلطانی یا همان کشمش تیزابی است که در دو نمونه گوگردزده و بدون گوگرد در کشور ما تولید می گردد.

 

وقتی که انگور در اواسط شهریور ماه چیده شد برای تولید کشمش تیزابی ابتدا آن را به مایع تیزاب داغ آغشته کرده و سپس به مدت چند روز در مقابل آفتاب پهن می کنند تا با شدت نور آن، محصول تولید شود. حال در ادامه یا توسط باغدار و یا توسط کارخانه به این محصول ممکن است هم گوگرد بزنند و هم گوگرد نزنند که در این صورت دو محصول متفاوت تولید خواهد شد.

 

نمونه گوگردزده را ما با نام کشمش سلطانی می شناسیم اما نمونه بدون گوگرد به آن کشمش خرمایی گفته می شود که میزان خرید و فروش آن در مقایسه با نمونه اول بسیار کمتر است اما همچنان مشتریان خاص خود را دارد چرا که قیمت آن همیشه پایین تر از نمونه اشاره شده است.

 

مناطقی نظیر تاکستان استان قزوین و ملایر استان همدان بیشترین میزان حجم تولید این محصول را در اختیار دارد که در رتبه های بعدی می توان به زنجان و ابهر استان زنجان و نیز قوچان استان خراسان اشاره نمود که کیفیت بارهای اشاره شده در حد متوسط قرار می گیرد و طبیعتاً قیمتی ارزان تر هم خواهد داشت.

محصول سلطانی تاکستان که تفاوت کیفیت با نمونه ملایر کاملا مشهود است. ⇓

کشمش سلطانی ملایر

قیمت کشمش ملایر

با وجودی که این که این مرکز و این مجموعه در تاکستان استان قزوین کارخانه تولید و بسته بندی انواع کشمش را در اختیار دارد همیشه این منطقه بالاترین کیفیت تولیدات کشمش سلطانی را در کشورمان به خود اختصاص می‌دهد اما همیشه مشتریانی هستند که جنس با کیفیت متوسط و قیمتی ارزان تر هم بخواهند.

 

به همین دلیل بنا شده است که محصول ملایر هم در این مجموعه تولید شود و دو نمونه تولید شده در مقابل مشتری قرار داده شود و ایشان است که تصمیم می‌گیرد کدام یک از دو کیفیت به کارش خواهد آمد، دو کیفیتی که طبیعتاً دارای قیمت های متفاوتی می باشند که باید به روز استعلام‌ قیمت گردد.

 

در حال حاضر قیمت کشمش سلطانی تاکستان در بهترین کیفیت خود در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص کیلویی ۴۵ هزار تومان فاکتور می شود در صورتیکه در ملایر بهترین کیفیت آن ۴۰ هزار تومان قیمت خواهد خورد که وقتی نمونه تولید شده را به صورت حضوری ملاحظه کنید به خوبی متوجه تفاوت کیفیت آنها خواهید شد.

 

نرخ های گفته شده مربوط به اوایل دی ماه ۱۴۰۰ می باشد در صورتی که شما قصد خرید آن را داشته باشید باید به روز استعلام‌ قیمت کنید. متاسفانه سالی که در پیش رو داریم یعنی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ بدترین سال کشمشی در بعد از انقلاب محسوب می‌شود که قیمت ها اصلاً با نرخ ارز همخوانی نداشته و به همین جهت شرایط مساعدی در بازار کشمش ایران شاهد نیستیم. لازم به ذکر است که جهت دریافت مشاوره در مورد هر چیزی که مربوط به کشمش می شود شما می توانید همیشه با جناب آقای مصطفی عینی مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما