قیمت کشمش تیزابی خرمایی + بسته بندی شده، عمده و جزئی

اگر قصد خرید کشمش تیزابی خرمایی را با قیمت درب کارخانه دارید می‌توانید نیازتان را در این مجموعه به صورت بسته بندی شده و عمده و جزئی تامین نمایید که اطلاعات مورد نیاز شما در همین مقاله آورده شده است.

کشمش تیزابی خرمایی

کشمش تیزابی یکی از پر حجم ترین نوع کشمش تولیدشده در کشورمان محسوب می‌شود که این محصول را باغدار تولید می کند، به این صورت که انگور را در شهریورماه وقتی که چید آن را به مایع تیزاب داغ آغشته نموده و در مقابل آفتاب پهن می کند.

در ادامه و پس از پنج روز که محصول تیزابی آماده شد تصمیم می‌گیرد که به این کشمش گوگرد بزند یا نزند که اگر بزند رنگ محصول قهوه ای روشن خواهد شد و فروش بالاتری به خود اختصاص داده و کمی گران تر است اما اگر نزند رنگ آن قهوه ای تیره می شود و محصولی تولید می گردد که به آن کشمش تیزابی خرمایی می گویند.

محصول تیزابی گوگردی ⇓

کشمش تیزابی خرمایی

مشخصات کشمش خرمایی

این محصول به صورت بدون دانه و بدون هسته است، رنگ آن قهوه ای تیره و سایز آن در خط تولید کارخانه زیر ۱۰ میل سورت می گردد و هم برای بازار داخل مناسب است و هم امر صادرات.

تقریباً در تمام مناطق تولیدکننده محصول تیزابی، کشمش خرمایی هم تولید می‌شود که می‌توان به تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان و بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی اشاره نمود اما اگر به دنبال بالاترین کیفیت این محصول هستید قطعاً باید از تاکستان قزوین خرید خود را انجام دهید.

محصول تیزابی بدون گوگرد یا همان خرمایی ⇓

مشخصات کشمش خرمایی

قیمت کشمش خرمایی در زمستان ۱۴۰۱

قیمت کشمش خرمایی در کارتون های هشت و نیم کیلو خالص که با وزن کارتون نیم کیلو می شود با بهترین کیفیت ممکن در دی ۱۴۰۱  ۵۵۵ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می‌ شود که اگر یک درجه کیفیت پایین تر آن را بخواهید ۴۷۵,۰۰۰ تومان فاکتور می گردد.

اگر این محصول را برای صادرات بخواهید که مناسب برای کشورهایی است که با گوگرد مشکل دارند می توانید آن را در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص، اگر کیفیت درجه یک آن را بخواهید ۵۹۰۰۰ تومان و اگر کیفیت پایین تر آن را بخواهید کیلویی ۵۴ هزار و ۵۰۰ تومان درب کارخانه تحویل بگیرید.

قیمت کشمش خرمایی در زمستان ۱۴۰۱

فروش جزئی کشمش برای مشتریان داخلی

برای بازار صادراتی که فروش جزئی اصلا معنی ندارد اما برای بازار داخلی این امکان را فراهم نموده ایم که مشتری اگر به عنوان مثال ۲۰ یا ۳۰ کارتون هم بخواهد برایش بفرستیم.

امکانی که تقریباً هیچ یک از کارخانه های کشور ایران برای مشتریان قائل نیست اما به جهت جا افتادن برند این مجموعه و اینکه کمکی به خریدار شود این امکان را برای شما فراهم کردیم که این میزان خرید هم بتوانند داشته باشند که البته اندکی افزایش قیمت هم به آن خواهد خورد که برای دریافت اطلاعات قیمتی بیشتر باید با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما