قیمت خرید کشمش پلویی قرمز در تهران

اگر در تهران فعالیت پخش و فروش انواع کشمش علی‌ الخصوص کشمش پلویی قرمز را دارید یکی از تولیدکنندگان اصلی آن در کشورمان مجموعه تولیدی کشمش آراد می باشد که شما می توانید به صورت مستقیم با مدیر بازرگانی کارخانه ارتباط تلفنی بگیرید و پس از استعلام قیمت روز، اقدام به خرید داشته باشید.

کشمش پلویی

به صورت کلی به هر کشمش گرد و بیضی شکلی که در خط سورت کارخانه سایز آن از ۱۰ میل کوچکتر باشد و بدون دانه و بدون هسته باشد کشمش پلویی می گویند، یعنی ما محصول پلویی دانه دار نداریم.

لازم به ذکر است کشمش پلویی در چهار رنگ مختلف تقسیم بندی می شود که عبارتند از طلایی، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و قرمز که موضوع صحبت این مقاله در مورد محصول قرمز رنگ می باشد.

کشمش پلویی

کشمش پلویی قرمز

کشمش پلویی قرمز تمامی شرایط بالا را دارد و بیشترین حجم خرید و فروش را در کشورمان به خود اختصاص می دهد این محصول در حجم بسیار بالایی در شهر تاکستان استان قزوین و ملایر استان همدان تولید می گردد.

در شهر تاکستان مجموعه تولیدی کشمش آراد هم در همین شهر واقع شده است و این کشمش را در کارتون های ۸ و نیم کیلو خالص در بازار عرضه می کند اما در شهر ملایر این محصول را در کارتون های ۸.۲ کیلو خالص در بازار به فروش می رسانند و البته لازم به ذکر است کیفیت جنس تاکستان بسیار بالاتر از تولیدات ملایر خواهد بود.

یک نمونه از پلویی های ملایر ⇓

کشمش پلویی قرمز

قیمت خرید کشمش پلویی قرمز در تهران

شما در هر جایی از ایران که باشید از جمله تهران می توانید با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی بگیرید و ایشان به شما قیمت روز را خواهند گفت که در صورت رضایت از نرخ ارائه شده می توانید خرید خود را انجام دهید.

کیفیت تولیدی مجموعه تولیدی کشمش آراد بسیار بالاست و اگر به عنوان مثال کشمش پلویی قرمز این مجموعه را در کنار برندهای دیگری نظیر شهدانه، صراف، خوشه یا هر برند دیگری قرار دهید به خوبی متقابل تفاوت کیفیت و البته قیمت رقابتی این مجموعه خواهید شد پس حتما به شما توصیه می‌شود نمونه بگیرید و اقدام به مقایسه تولیدات این کارخانه ها داشته باشید.

قیمت خرید کشمش پلویی قرمز در تهران

خرید حضوری کشمش درب کارخانه

تقریباً هر بنکداری که با این مجموعه ارتباط تلفنی می‌گیرد این توصیه را به ایشان می کنیم که اگر قصد همیشه کار کردن را بر روی کشمش دارید یک روز را حضوری به تاکستان بیایید و از چند کارخانه کشمش بازدید داشته باشید و از هر کدام نیم کیلو نمونه بگیرید.

فاصله تهران با تاکستان نهایتاً دو ساعت و نیم می باشد و بازدید شما از کارخانه ها بیشتر از دو یا سه ساعت نخواهد بود و همین وقت شما باعث می گردد نمونه های گرفته شده را با هم مقایسه کنید و بدانید کدام یک از این مراکز جنس باکیفیت را در کنار قیمت رقابتی به شما تقدیم خواهد کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما