قیمت خرید شیره کشمش سیاه

شیره کشمش، شیره ای بسیار مقوی و ارزشمند است و دارای طعمی دلپذیر است که دارای طبعی گرم است و در طب سنتی به خواص درمانی بالای آن اشاره شده و برای درمان بسیاری از بیماری ها و ناتوانی های جسمی کاربرد فراوان دارد. طعمی شیرین و دلپذیر و ارزش غذایی این شیره باعث مصرف فزاینده آن در بین اقشار مختلف جامعه شده است.

قیمت خرید شیره کشمش سیاه

کیفیت انواع شیره کشمش سیاه

کیفیت انواع شیره کشمش سیاه شیره کشمش از نظر غذایی بسیار غنی می باشد و سرشار از ویتامین های A و B و C و ویتامین D می باشد و همینطور دارای املاحی نظیر فسفر ، آهن، منگنز، کلسیم و مقادیر زیادی آنتی اکسیدان می باشد و کاربرد های درمانی زیادی در بهبود بیماری هایی همچون کم خونی، پیشگیری و کمک به بهبود سرطان، تقویت استحکام استخوان ها، افزایش میل جنسی، و….. دارد.

 

کیفیت شیره مسئله بسیار مهمی است و بهره بردن از خواص شیره، بستگی به کیفیت شیره مورد نظر دارد.

 

انواع شیره کشمش با توجه به نوع انگوری که شیره از آن ساخته شده است تقسیم می شود، معمولا رنگ و نوع انگور تاثیر زیادی بر شیره تولید شده می گزارد و برای مثال  به شیره سفید که از انگور کشمشی، درست شده باشد، شیره سفید و به یکی از خوش رنگ ترین و از نظر غذایی غنی ترین نوع شیره کشمش، شیره درست شده از انگور سیاه می باشد، که همانند خود انگور سیاه مصارف فراوان طبی دارد و شیره هرچه که تیره تر و خالص تر باشد بدون شک از کیفیت بالاتری برخوردار است.

فروش عمده شیره کشمش بسته بندی

فروش عمده شیره کشمش بسته بندی شیره کشمش محصولی شناخته شده در سطح بین المللی می باشد و شیره تولیدی ایران به کشورهای زیادی صادر می شود. با توجه به تولید انبوه انگور در شهرهای مختلف ایران، پتانسیل تولیدی فراوانی برای شیره کشمش وجود دارد و با نظر به مقبولیت و محبوبیت این خوراکی در نزد اقشار مختلف جامعه، بازار گسترده ای در این زمینه وجود خواهد داشت که خریداران می بایست با شناخت کافی نسبت انواع مختلف شیره تقلبی که با استفاده از مواد اولیه ای به غیر از انگور تولید شده اند، شیره با کیفیت و اصلی را خریداری نمایند تا بتوانند از خواص بی شمار شیره کشمش بهره مند گردند.

 

یکی از بهترین راه ها برای خرید شیره کشمش با کیفیت خرید از شرکت ها و تولید کنندگان معتبری است که در زمینه فروش شیره کشمش اصل و با کیفیت فعال هستند و شیره ای تازه و با کیفیت را با استفاده از کارشناسان و متخصصان و خرید مستقیم از کشاورزان انجام می دهند و محصول مورد نظر را بطور مستقیم در اختیار خریداران می گزارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما