قیمت انواع مویز ملایر بسته بندی

مویز ملایر یکی از محصولاتی است که در شهر ملایر که شهر تاکستان های مرغوب ترین انگورهای ایران است تولید می شود. مویز از انگور سیاه درشت و اعلا بدست می آید. چون در طی مراحل تولید این خشکبار پر خاصیت از مواد شیمیایی استفاده نمی شود و یک محصول کاملاٌ ارگانیک است، یکی از پر طرفدارترین خشکبارها محسوب می شود. انگور های درشت را در آفتاب پهن می کنند و بعد از خشک شدن آی درون حبه های انگور مویز  بدست می آید. کشمش مویز در درمان کم خونی نقش بسزایی دارد.

تهیه مویز در روستاهای ملایر با روشهای کاملاٌ سنتی و به کمک آفتاب انجام می شود.

قیمت انواع مویز ملایر بسته بندی

اطلاعاتی درباره مویز ملایر بسته بندی

اطلاعاتی درباره مویز ملایر بسته بندی شرکت های بسته بندی و کارخانه های کشمش محصولات مرغوب و با کیفیت را بصورت عمده از کشاورزان ملایری خریداری می کنند و پس از انتقال به کارخانه بعد از طی فرایندهای پاک کردن مویزها و جمع آوری ناخالصی های آن مویز بدست آمده را در بسته بندیهایی با اوزان مختلف به بازار عرضه می کنند.

 

فروش مویز ملایر از طریق این کارخانجات به سراسر نقاط کشور و حتی دنیا انجام می شود. ملایر یکی از قطب های صادرات کشمش آفتابی، کشمش طلایی، کشمش تیزابی و مویز به کشورهای مختلف می باشد و کارخانجات بسته بندی سعی دارند در بسته بندی محصول علاوه بر حفظ کیفیت مویز، بسته بندیهای شکیل و استانداردی را روانه بازار کنند.

 

مویز در درمان کم خونی، پایین آوردن کلسترول خون، افزایش سیستم ایمنی بدن، میگرن، یبوست و …. بسیار موثر است. از این جهت خشکباری پرطرفدار است که در همه جا مشتریان زیادی دارد. از آنجا که ارسال مویز بصورت فله ای به سایر نقاط مشکلات زیادی دارد و ممکن است محصول سالم بدست مشتریان نرسد، بسته بندی مویز امری ضروری است.

فروش ویژه مویز ملایر بسته بندی

فروش ویژه مویز ملایر بسته بندی ملایر با تولید بسیار بالای مویز و کشمش قطب تولید و صادرات مویز و کشمش محسوب می شود. از آنجا که شغل بیشتر کشاورزان ملایری کشت انگور می باشد، بیشترین درآمد آنها نیز از همین طریق است. انگور و کشمش و مویز از سوغاتی های اصلی این شهر هستند و خریداران این محصولات با خرید عمده از بازار مویز ملایر و کوتاه کردن دست دلالان و واسطه ها می توانند سود بالایی از خریدشان داشته باشند.

 

فروش ویژه مویز ملایر بسته بندی در کارخانه ها و کارگاههای بسته بندی مویز انجام می شود و خریداران می تواننو اقلام مورد نیازشان را با کیفیت عالی و قیمت مناسب بصورت مستقیم از کارخانه تهیه کنند. فروش مویز و کشکش هم بصورت حضوری و هم بصورت غیرحضوری از طریق خرید اینترنتی انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما