فروش کشمش پلویی به صورت عمده

فروش کشمش پلویی به صورت عمده و یا حتی جزئی در این مجموعه با قیمت درب کارخانه انجام می شود و اگر به دنبال تهیه بدون واسطه این محصول هستید با مدیر فروش مجموعه تولیدی کشمش آراد می توانید به صورت مستقیم وارد مذاکره شوید.

 

محصول پلویی در دو سایز ریز و درشت ⇓

کشمش پلویی عمده

کشمش پلویی مرغوب تاکستان

ایران یکی از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش در دنیا شناخته می شود و محصولات بسیاری در این زمینه دارد که ممکن است یا برای صادرات باشند یا برای بازار داخل و یا هر دو که کشمش پلویی از جمله محصولی است که بیشتر برای بازار داخلی مورد استفاده قرار می گیرد تا بحث صادرات.

 

این محصول از کشمش آفتابی در کارخانه پس از فرآوری، شستشو و سورتینگ به دست می آید و محصول حاصل سرخ رنگ و براق بوده (به علت آغشته کردن آن به روغن پارافین خوراکی) و در کارتون های هشت و نیم کیلو خالص در بازار ایران می توان آنها را خریداری نمود.

 

منطقه تاکستان استان قزوین به همراه ملایر همدان بیشترین میزان تولید کشمش پلویی را در ایران به خود اختصاص می دهند. اگر قرار به مقایسه قیمت و کیفیت محصول دو منطقه باشد تولیدات تاکستان دارای کیفیت و قیمتی بالاتر و تولیدات ملایر از نظر کیفیت و قیمت یک درجه پایین تر قرار می گیرد.

 

این مجموعه هم در تاکستان استان قزوین مرکز تولیدی دارد و طبیعتاً محصول پلویی که در اختیار مشتریان خود قرار می دهد از تولیدات همین منطقه بوده که مشتری این امکان را دارد که با ارتباط گرفتن با مدیر فروش مرکز، نسبت به خرید درب کارخانه و یا غیر حضوری اقدام نماید.

محصول آفتاب خشک که برای تولید پلویی از آن استفاده می شود. ⇓

فروش عمده کشمش

فروش کشمش از درب کارخانه

مشتریان بیشتر مایلند به صورت مستقیم از کارخانه خریداری کنند چون علاوه بر اینکه با قیمت مناسب تری بار به دستشان می رسد بلکه کیفیت تازه تری هم نصیبشان خواهد شد که مجموعه اشاره شده، این امکان را برای شما فراهم خواهد نمود هم به صورت عمده هم به صورت جزئی.

 

اما بهتر است این مورد هم گفته شود که منظور از خرید جزئی چه میزان از کشمش است، قطعاً ۵ کیلو یا ۱۰ کیلو فروش محصول از درب کارخانه توجیه ندارد ولی حداقل شما ۱۰ کارتون می توانید شروع به ثبت سفارش نمایید تا هر میزانی که امکان تامین آن باشد هم در این مجموعه فراهم است.

 

کشمش پلویی که در این مجموعه آماده و بسته بندی می گردد در اوایل آبان ۱۴۰۰ هر کارتون ۲۸۰,۰۰۰ تومان فاکتور می شود و دقیقاً همین کیفیت را سایر مراکز تولیدی تا ۲۹۰ هزار تومان هم فاکتور می کنند که شما می توانید به راحتی استعلام نمایید و نمونه جنس دریافت و اقدام به مقایسه محصولات داشته باشید.

 

لازم به ذکر است که امسال یعنی فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ متاسفانه افزایش قیمت را زیاد در بین انواع کشمش خواهیم دید هم به علت کمبود موجودی که نسبت به سال گذشته افت پیدا کرده و هم به جهت اینکه این شرایط گرانی را خودمان فراهم کرده ایم و قطعاً دود آن در چشم همگی خواهد رفت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما