فروش کشمش فله محلی در بازار ایران

فروش کشمش فله محلی و یا طبیعی با کیفیت دست اول و ارزان تر از بازار ایران از تولید به مصرف در این مرکز انجام می شود و مشتریانی که قصد خرید بدون واسطه از کارخانه را دارند می توانند با قسمت فروش کارخانه تماس حاصل نمایند.

فروش کشمش فله

کشمش فله محلی چیست؟

به کشمشی، فله می گویند که در حقیقت کارهای فرآوری روی آن انجام نگیرد یا به تعبیری همان انگوری را که باغدار و کشاورز خشک می‌کند و در کیسه می‌ ریزد و که البته دارای دم و شاخه و خاک خواهد بود به آن کشمش فله می‌گویند که ممکن است تعبیر دیگری هم به آن اطلاق گردد مانند کشمش طبیعی یا کشمش محلی.

 

شاید این مورد را ندانید که این نوع محصول هم، خریدار دارد البته نه برای صادرات بلکه برای فروش در بازار داخلی. این محصولات که باید در آفتاب و یا سایه خشک شوند ارگانیک محسوب شده و مشتری گاهی مایل است این نوع بار را با پرداخت مبلغی اضافه، تمیز شده تحویل بگیرد که این امکان در این مرکز هم مهیا است.

 

منطقه تاکستان استان قزوین به همراه ملایر استان همدان و بوانات استان فارس از برترین تولید کنندگان این نوع محصولات در کشورمان محسوب می شوند.

 

نوع بسته‌ بندی کشمش فله ای به صورت کلی در کیسه و گونی خواهد بود که بین ۲۰ تا ۴۰ کیلویی در این مرکز پر کردن آنها صورت می‌گیرد. گاهی اوقات مشتری ها به دنبال این هستن که آنها را در کارتون های سفید خریداری کنند که این کار امکان پذیر بوده و تقریباً کیلویی هزار تومان گران تر خواهد بود.

فروش کشمش محلی

فروش کشمش محلی در بازار ایران

تقریبا در سرتاسر مناطق کشور، مشتری کشمش فله محلی تولیدی مجموعه کشمش آراد هستند به گونه ای که از جزیره قشم و کیش و بندرعباس تا شمال کشور نظیر آستارا، گنبدکاووس و بندر انزلی از مشتریان این محصولات می باشند.

 

ویژگی مهمی که این محصولات باید داشته باشند این است که قند بالایی را به خود اختصاص دهند وگرنه تقریباً تمام مناطق تولید کننده انگور در ایران این محصولات را تولید می کنند اما چون میزان قند بالایی ندارند لذا مشتری برای آنان وجود ندارد مانند محصول کاشمر و قوچان استان خراسان.

 

کشمش فله ای ممکن است هم هسته‌دار باشند و هم بی هسته که هر کدام مشتری خاص خود را دارند و وقتی که با مدیر فروش مجموعه ارتباط گرفتید باید بگویید که به کدام یک از این دو محصول نیاز دارید.

 

خریدتان علاوه بر اینکه می‌تواند به صورت حضوری درب کارخانه یا انبار فله تاکستان قزوین باشد بلکه با پرداخت میزانی به عنوان بیعانه امکان ثبت سفارش وجود داشته و بار مورد نیازتان در هر جایی از ایران که باشید از طریق باربری کامیونی و اتوبوسی و نیز اگر حجم کار بالا باشد از طریق وانت و نیسان برایتان ارسال خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما