فروش کشمش تیزابی به صورت مستقیم

فروش کشمش تیزابی به صورت مستقیم و بدون واسطه در این مرکز انجام می شود و مشتریانی که قصد صادرات و یا عرضه در بازار داخلی انواع کشمش را دارند می توانند با مدیر فروش مجموعه ارتباط تلفنی بگیرند.

 

محصول تیزابی بدون گوگرد ⇓

فروش کشمش تیزابی

تولید بهترین کیفیت کشمش تیزابی در ایران

کشمش تیزابی یکی از پرفروش ترین انواع کشمش در کشورمان شناخته می شود و مناطق زیادی هستند که آن را در دستور تولید دارند چرا که برای صادرات بسیار مناسب است و همیشه برای آن مشتری وجود دارد و از طرفی امکان دپو کردن آن حتی بیش از یک سال نیز برای کشاورز و باغدار ممکن خواهد بود آن هم به علت مایع نگهدارنده تیزاب.

 

منطقه تاکستان استان قزوین هم به همراه ملایر استان همدان از تولیدکنندگان اصلی این محصول در کشورمان شناخته می شود و در حجم بسیار بالایی کشاورزان این مناطق آن را تولید می کنند که کارخانه های این دو شهر هم کار فرآوری و بسته بندی آنها را انجام داده و برای فروش جهت عرضه در بازار داخلی و یا امر صادرات در انبار دپو می کنند.

 

اما اگر مشتری چه برای بازار داخلی و چه امر صادرات به دنبال بالاترین کیفیت کشمش تیزابی می باشد که رنگ و ظاهر مناسبی داشته باشد باید از منطقه تاکستان خرید خود را انجام دهد و علت گران بودن محصول این منطقه نسبت به تولیدات سایر مناطق ایران هم کیفیت آن خواهد بود.

 

این مجموعه هم در تاکستان واقع شده و از تولیدات همین منطقه جهت فرآوری و تولید کشمش اشاره شده استفاده می‌ کند و مشتری می‌تواند آن را در کارتون ۹ کیلویی که در واقع ۸.۵ کیلو کشمش در آن واقع شده خریداری کند و یا در کارتون ۱۰ و ۵ کیلویی خالص جهت صادرات.

محصول تیزابی با گوگرد ⇓

فروش کشمش تیزابی

فروش مستقیم کشمش

این مرکز علاوه بر اینکه تولید کشمش تیزابی را انجام می دهد بلکه فروش مستقیم و درب کارخانه آن را نیز در دستور کار داشته و مشتری می تواند با ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه نسبت به استعلام قیمت بروز و یا ثبت سفارش اقدام نماید.

 

اگر در بازار داخلی فعالیت دارید و آنها را جهت فروش در این بازار می خواهید می توانید با پرداخت میزان کمی به عنوان بیعانه سفارشتان را ثبت تا بار برایتان با نیسان یا کامیونت ارسال گردد و زمانی که به درب انبارتان رسید تسویه کنید.

 

اگر هم در زمینه صادرات فعالیت دارید باید ابتدا قیمت بروز کشمش را دریافت کنید چون اعتبار تمامی قیمت ها فقط ۲۴ ساعت است و سپس می توانید یا درب کارخانه سفارشتان را تحویل بگیرید و یا اینکه در هر نقطه مرزی این کار را انجام دهید که البته اگر به نوعی سرتان شلوغ است می توانید تمامی پروسه های صادرات هر نوع کشمشی را به عهده این مجموعه گذاشته تا آنها بهداشت، استاندارد، گمرک، بارگیری و ترانزیت را انجام داده و با را در هر کشوری که باشد تحویل خریدارتان دهد.

 

لازم به ذکر است که کشمش تیزابی در دو نوع گوگردی و بدون گوگرد موجود است و هر دو نوع آن در این مرکز تولید می‌شود پس شمای مشتری می توانید آنها را در کارتون هایی که مربوط به این شرکت است و هیچ گونه شماره تماس یا راه ارتباطی و حتی آدرس دقیق کارخانه بر روی آن قرار ندارد خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما