فروش کشمش انگوری صادراتی تولید ملکان

کشمش انگوری طلایی که به آن پلویی زرد هم گفته می شود از بهترین محصولات صادراتی ایران و منطقه ملکان استان آذربایجان می باشد که در این مرکز با بهترین کیفیت ممکن فرآوری و بسته بندی شده با قیمت مناسب به فروش می رسد که مشتریان می توانند این محصولات را به صورت مستقیم خریداری نمایند.

فروش کشمش انگوری

کشمش انگوری تولید ملکان

منطقه ملکان و بناب استان آذربایجان شرقی از تولیدکنندگان اصلی انواع انگور و کشمش در ایران محسوب می‌شود و کارخانه‌ های بسیاری در این مناطق کار فرآوری و بسته‌بندی این محصولات را انجام داده و آنها را هم برای فروش در بازار داخلی و هم جهت صادرات آماده و انبار می‌ کنند.

 

با وجود اینکه مناطق اشاره شده هم کشمش مویز تولید می کنند هم کشمش تیزابی و هم کشمش آفتابی اما اگر قرار باشد بهترین محصول آنها را نام ببریم قطعاً باید نام کشمش انگوری طلایی را بیاوریم که این محصول برای امور صادراتی بسته‌ بندی شده و عموما در بازار داخلی عرضه نمی گردد.

 

باغداران این مناطق وقتی که انگور را در اواسط شهریورماه چیدند آن را پس از آغشته کردن به مایع تیزاب که حکم مایع نگهدارنده آن را دارد از بارگاه و از داربست و سیم های بلند و بزرگ آویزان می کنند تا آرام آرام آفتاب آنها را تبدیل به کشمش کند. در مراحل پایانی تبدیل کشمش، به آن دود گوگرد می زنند تا رنگ آن طلایی یکدست گردد.

فروش کشمش ملکان

فروش کشمش انگوری ملکان

با وجود اینکه مرکز تولیدی کشمش آراد در تاکستان قزوین واقع شده و از آنجایی که منطقه تاکستان قزوین از تولیدکنندگان کشمش انگوری در ایران (حداقل از نوع با کیفیت) نیست لذا برای تامین مشتریان خود نیاز است که بار به صورت فله از باغداران و کشاورزان ملکان خریداری و در کارخانه خود، کارهای فرآوری و بسته بندی روی آن انجام گیرد.

 

کشمش انگوری که در این مرکز تولید و آماده عرضه و صادرات می‌باشد از تولیدات ملکان است اما درب کارخانه تاکستان به شما قیمت داده می‌شود و این اطمینان را به شما می دهیم که با همین کیفیتی که بار به دستتان می رسد کارخانه های ملکان و بناب کیلویی ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان به شما گرانتر خواهند فروخت.

 

این محصولات در کارتون های ۵ و ۱۰ کیلویی خالص و درب کارخانه قیمت داده می شوند.

 

در حال حاضر یعنی اواسط خرداد ماه ۱۴۰۰، قیمت هر کیلو کشمش انگوری تولید ملکان در این مرکز با بهترین گرید ممکن ۳۴۰۰۰ تومان می باشد که اگر داخل ایران باشید با پرداخت میزانی به عنوان بیعانه سفارشتان ثبت و بار برایتان لب مرز ارسال می‌شود که شما می توانید همانجا تسویه کنید در غیر این صورت اگر خارج از کشور هستید از طریق صرافی باید بیعانه را واریز نموده تا کارهای گمرک، بهداشت و استاندارد انجام شده و وقتی رسید این موارد برایتان فکس یا ایمیل شد اقدام به تسویه خواهد بود و بار پلمپ شده به دستتان می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما