فروش کشمش آفتابی کاشمر برای آبگیری

اگر به دنبال خرید کشمش آفتابی کاشمر برای آبگیری هستید یکی از عرضه کنندگانی که خود، کارخانه تولید و بسته بندی انواع کشمش در شهر تاکستان استان قزوین را در اختیار دارد مجموعه تولیدی کشمش آراد می باشد و می تواند نیاز شما را تامین کند.

کشمش آفتابی کاشمر

یکی از انواع کشمشی که در کشورمان در حجم قابل توجهی تولید می شود کشمش آفتابی نام دارد که به علت قرار دادن انگور چیده شده در مقابل آفتاب یا نور خورشید به این نام مشهور گردیده است.

تقریباً در تمامی مناطق تولیدکننده انگور این کشمش نیز تولید می شود چرا که روال تولید آن ساده است و کافیست انگور را بر روی زمین باغ یا بر روی آسفالت پهن کنید تا شدت نور آفتاب آن را طی نهایتا ۱۵ روز تبدیل به کشمش کند.

همانگونه که ما انگور بدون هسته و هسته دار داریم لذا کشمش بدون هسته و هسته دار هم خواهیم داشت که طبیعتاً نمونه بدون هسته گران تر و باکیفیت تر از نمونه هسته دار خواهد بود و یکی از تولیدکنندگان این محصولات منطقه کاشمر استان خراسان رضوی می باشد.

محصول آفتابی کاشمر ⇓

کشمش آفتابی کاشمر

کشمش آفتابی برای آبگیری

مصارف آبگیری یکی از کاربردهای انواع کشمش این محصول ارزشمند می باشد که برای تولید مشروبات (صنعتی و خوراکی)، تولید سرکه، شیره و هر چیز دیگری که به مایعات مربوط می باشد خواهد بود که سالیان سال و قرن ها از کشمش آفتابی برای این کار استفاده می گردد.

به علت اینکه برای تولید کشمش اشاره شده از هیچ مایع یا ماده شیمیایی استفاده نمی شود (نظیر تیزآب و گوگرد را می توان نام برد) و در آفتاب پروسه خشک شدن انگور صورت می گیرد و ارگانیک محسوب می شود لذا برای تولید موارد آبگیری مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از محصولاتی که در کشورمان برای این مصارف مورد کاربرد است کشمش های کاشمر می باشد، اما یک مشکل اساسی تولیدات این منطقه از ناحیه کشورمان دارد و آن میزان قند و شهد پایین محصولات این منطقه از ایران است و استعلام این مورد را می توانید از هرکسی که در این زمینه کار می کند جویا شوید تا متوجه این موضوع گردید.

محصول شهد بالای تاکستان قزوین ⇓

کشمش آفتابی برای آبگیری

بهترین کشمش آفتابی برای آبگیری

کشمش آبگیری باید چند ویژگی داشته تا بهترین خروجی ممکن را برای مشتریش به دنبال داشته باشد:

  1. حتی الامکان بدون هسته یا بدون دانه باشد.
  2. کاملا آفتاب خشک بوده و هیچ گونه ماده یا مایع شیمیایی برای تولید آن استفاده نگردد.
  3. میزان شهد و شیرینی محصول بسیار بالا باشد.

اگر به دنبال محصولی هستید که سه ویژگی بالا را داشته باشد به شما توصیه می کنیم که از کشمش آفتابی تاکستان قزوین خرید خود را انجام دهید چرا که بیشترین میزان قند و شهد کشمش را در کشورمان به خود اختصاص می‌ دهد و از سراسر ایران برای این محصول مشتری وجود دارد.

در حال حاضر محصول آفتابی منطقه تاکستان در بهترین کیفیت خود به صورت الک شده و تمیز که دم و شاخه نداشته و بدون هسته باشد در اوایل اردیبهشت ۱۴۰۲ به کیلوی ۶۵ هزار تومان می رسد، در صورتی که تولیدات کاشمر ۵۵ هزار تومان است حال ببینید پرداخت ۲۰ درصد اضافه بابت محصولی که میزان قند آن دو برابر جنس ارزانتر است برای شما به صرفه است از تاکستان قزوین و هر مجموعه ای که مایل هستید خرید خود را انجام دهید.

بهترین کشمش آفتابی برای آبگیری

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما