فروش انواع کشمش پلویی سیاه در تاکستان

فروش انواه کشمش پلویی سیاه و سرخ رنگ تولید تاکستان در این مرکز به صورت مستقیم از کارخانه انجام می شود و مشتریانی که قصد تهیه این محصولات که در کارتونهای ۹ کیلویی بسته بندی می شوند را به صورت بدون واسطه دارند می توانند با مدیر فروش کارخانه تماس بگیرند.

 

کشمش آفتابی فرآوری نشده ⇓

فروش کشمش تاکستان

تولید انواع کشمش پلویی در تاکستان قزوین

ایران یکی از تولید کنندگان اصلی انواع کشمش در دنیا محسوب می‌شود اما شاخص ترین محصولات کشورمان تولید انواع کشمش پلویی به رنگ های مختلف بوده که همگی بدون هسته و بدون دانه هستند و علاوه بر این که از آنها می‌توان برای صادرات استفاده نمود جهت فروش در بازار داخلی بسیار کاربرد دارد.

 

در واقع کشمش های پلویی از یک نوع انگور به دست می آید اما چون شیوه های فرآوری متفاوت است محصول نهایی به رنگ های متفاوتی هم موجود بوده که هرکدام مشتری خاص خود را دارد که یکی از عمده ترین آنها که به خصوص برای بازار داخلی فروش بالایی دارد کشمش پلویی سیاه یا سرخ می باشد.

 

این محصول از کشمش آفتابی در کارخانه پس از عملیات شستشو و سورتینگ به دست آمده و محصول درجه ۱ آن را در کارتون های ۹ کیلویی همراه با وزن کارتون در بازار ایران به فروش می‌رسانند که در این محصول از تیزاب و گوگرد استفاده نشده و تنها در انتهای خط تولید به آن روغن پارافین خوراکی که مجوز وزارت بهداشت هم دارد زده خواهد شد.

 

گاهی اوقات مشتریان سوال می کنند که چرا در انتهای کار به آن روغن پارافین می زنند:

جواب سوال این است که با انجام این کار دو هدف خواهند داشت که یک اینکه محصول براق و چشم نوازتر می‌شود و دو اینکه وقتی که درب کارتون بسته می شود کشمش ها تحت فشار زیادی هستند، آغشته شدن محصول به روغن باعث می‌شود که زمانی که درب کارتون را باز می کنید و قصد فروش جزئی آن را دارید محصولات به هم نچسبند.

کشمش پلویی سیاه یا سرخ ⇓

کشمش پلویی تاکستان

فروش کشمش پلویی درب کارخانه

این مرکز چون تولید و بسته بندی کننده انواع کشمش است محصولات خود را به صورت بدون واسطه و از تولید به مصرف به دست مشتری می رساند پس اگر شما قصد خرید درب کارخانه را دارید امکان تهیه انواع کشمش پلویی که بر چهار دسته تقسیم می‌شود و در بالا آن پرداخته شد را در این مرکز درب کارخانه خواهید داشت.

 

اما نیاز است که این مورد هم گفته شود برای ۲۰ یا ۳۰ کارتون خرید حضوری نخواهند داشت بلکه برای حجم بالا می توانید با مدیر فروش هماهنگ کرده و سپس در انبار کارخانه و پس از بازدید اقدام به ثبت سفارش و خرید کشمش پلویی سیاه و یا هر نوع دیگری را داشته باشید.

 

لازم به ذکر است ملایر استان همدان هم تمام محصولات تاکستان را تولید می کند اما با یک لول کیفیت و قیمتی پایین تر و این یعنی چه:

یعنی اگر شما به دنبال خرید محصول لوکس و با کیفیت و مرغوب هستید قطعاً باید از کشمش تاکستان خرید خود را انجام دهید در غیر این صورت کشمش ملایر به شما پیشنهاد می شود چرا که کیفیت و قیمتی پایین تر را به خود اختصاص می‌دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما