فروش انواع ضایعات کشمش ریز

کشمش میوه خشک شده انگور است که دارای نمونه های مختلفی بوده و به روش های گوناگونی خشک می شود. این محصول پر خاصیت در کارخانه های تولید کننده عملیات جداسازی آن از لحاظ کیفیت انجام می شود و نمونه درجه سه آن به عنوان ضایعات کشمش در بسته بندی های متنوع در داخل و خارج از کشور ارائه می گردد. این محصول در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش انواع ضایعات کشمش ریز

اطلاعاتی درباره ضایعات کشمش ریز

اطلاعاتی درباره ضایعات کشمش ریز

 

کشمش برای شستشو و فرآوری و بسته بندی باید در خط تولید قرار بگیرد و خط تولید شامل مواردی نظیر شستشو، دم کنی، روغن زنی، سورتینگ که کشمش را بر اساس کیفیت درجه بندی می کنند و مرحله آخر بسته بندی می باشد.

 

در مرحله سورتینگ کشمش ها جداسازی می شوند و به نوع درجه دو و یا درجه سه آن کشمش ضایعاتی می گویند که این محصول دارای کاربرد زیادی بوده و از موارد مصرف آن عبارتند از: تولید سرکه، تولید شیره کشمش، خوراک دام، طیور و زنبور عسل، آبگیری، استفاده در قنادی ها و کارخانه ها برای پخت کیک و کلوچه و … و این محصول به صورت بسته بندی های متنوع کارتونی و یا کیسه و گونی ارائه می شود.

 

بازار ضایعات کشمش با توجه به کاربرد فراوان بسیار پر رونق بوده و مشتریان زیادی دارد و بسیاری از خریداران این محصول را به صورت عمده  و با قیمت ارزانی تهیه می کنند. کشمش در استان های مختلف کشور از جمله خراسان، سمنان، همدان و قزوین و … با بهترین کیفیت تولید می شود.

جدیدترین قیمت ضایعات کشمش ریز

جدیدترین قیمت ضایعات کشمش ریز قیمت ضایعات کشمش به موارد زیادی وابسته است و نوع کشمش، حجم خرید، روش خرید و فروش، روش تولید و … بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند. یکی از راه های ساده برای اطلاع از قیمت همچنین خرید ضایعات کشمش تماس با کارشناسان فروش همین مرکز می باشد و لازم به ذکر است که خرید و فروش در این مرکز فقط به صورت عمده انجام می شود که قیمت پایین و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی است  و برای دو طرف معامله سود خوبی به همراه داشته و مشتری استقبال بهتری از این نوع خرید می کند.

با خرید از این مرکز در وقت و هزینه شما صرفه جویی شده و کالای مورد نظر به نشانی شما ارسال می گردد همچنین امکان مشاوره رایگان برای مشتری فراهم بوده و در هر ساعت از شبانه روز می توانید سفارش خود را ثبت نمایید و شما می توانید در مدت زمان کوتاه و با کمترین هزینه، خرید خود را انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما