شرکت فروش مویز اعلا در قزوین

مشتری در این مرکز می تواند به صورت مستقیم اقدام به خرید مویز اعلا در قزوین که شرکت کشمش و مویز در همین استان واقع شده، داشته و پس از هماهنگ کردن با مدیر فروش مجموعه علاوه بر استعلام قیمت، ثبت سفارش هم داشته باشد.

 

مویز قرمز فرآوری نشده ⇓

شرکت فروش مویز

انواع مویز موجود در شرکت آراد

مویز ها هم به مانند انواع کشمش در ایران بسیار خرید و فروش می‌شود و مناطقی که انگور در اختیار دارند این نوع محصول را هم تولید می‌ کنند که در دو نمونه کلی هسته دار و بدون هسته تقسیم خواهد شد. اما لازم است این مورد هم بیان شود که مویزها بیشتر در بازار داخلی عرضه می‌شود و میزان بسیار کمی از آن به کشورهای همسایه نظیر عمان صادر می گردد.

 

بیشتر مشتریان ایرانی این محصولات بیشتر مایلند مویزی را مصرف کنند که سیاه باشد و بی هسته، چون علاوه بر اینکه خواص این نوع محصول با این ویژگی بیشتر است دارای طعمی دلنشین هم خواهد بود ولی از آنجایی که میزان تولید کشورمان در مورد این محصول بسیار کم است و در مناطق معدودی نظیر سردشت کردستان و شاهرود استان سمنان آن را تولید می‌کنند.

 

به همین جهت از دو قطب اصلی تولید مویز در دنیا که همان افغانستان و ازبکستان است محصولی که دارای ویژگی‌های بالا باشد وارد می‌گردد و آنها را در بازار ایران با نام مویز ازبک و مویز افغان می شناسیم که از سایز ۸ میل شروع شده و تا ۱۵ میل هم ممکن است ظاهر آن کشیده شده باشد.

 

علاوه بر دو محصول بالا مویز سیاه هسته دار از تولیدات تاکستان و دشمن زیاری استان فارس و مویز قرمز هسته دار هم از دو منطقه اشاره شده در این مرکز وجود دارد و قابلیت سفارش آن به صورت کارتونی و بسته بندی کیسه ای ممکن می‌باشد.

مویز سیاه ازبک ۱۵ میل ⇓

فروش مویز اعلا

فروش مستقیم مویز از شرکت

در این مرکز که به صورت تخصصی بر روی تولید و فرآوری انواع کشمش فعالیت می‌کند محصولاتی که در بالا به آن پرداخته شد، قابلیت تامین و فروش مستقیم آنها وجود دارد یعنی از درب کارخانه و شرکت برای مشتری ارسال خواهد شد.

 

انواع کشمش مویز موجود ممکن است به صورت فرآوری نشده که دارای دم و شاخه و هر چیز دیگری که از آن به عنوان محصول فله ای یاد شده و در کیسه بسته بندی آن انجام می گیرد به فروش برسد و یا اینکه به صورت کاملاً فرآوری شده سنتی که کارگر بر روی آن کار کرده و یک محصول کاملاً تمیز و پاک شده را عرضه می‌کند که بسته‌ بندی آن ممکن است هم در کارتون ۱۰ کیلویی خالص باشد و هم در کیسه فروش آنها انجام گیرد.

 

به مانند کشمش که از ۴ طریق آفتاب خشک، سایه خشک، آغشته شدن به تیزاب و سپس در آفتاب قرار دادن محصول و در انتها مکانیزه تولید می گردد، کشمش مویز هم دقیقاً به همین صورت تولید شده اما مورد مهمی که وجود دارد این است که مردم در داخل کشورمان بیشتر مایلند محصولی را مصرف کنند که یا در آفتاب خشک شده باشد و یا در سایه که از مواد شیمیایی بهره نبرده و طبیعی باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما