سفارش کشمش طلایی + قیمت خرید عمده و جزئی

امکان اینکه در این مجموعه یعنی تولیدی کشمش آراد سفارش کشمش طلایی را بعد از استعلام قیمت خرید به صورت عمده و حتی در پاره‌ای اوقات جزئی را داشته باشید وجود دارد و شما برای این کار باید با مدیر فروش کارخانه جناب آقای مصطفی عینی ارتباط بگیرید.

کشمش طلایی چیست؟

همانطور که از نامش پیداست طلایی رنگ است و مناسب برای صادرات می باشد و در برخی از نقاط تولیدکننده انگور این نوع کشمش را نیز تولید می کنند.

جنس انگور کشمش طلایی بی دانه و بی هسته است و دقیقا از همین انگور محصولات دیگری نظیر تیزابی و آفتابی هم تولید می گردد اما چون روال تولید این کشمش متفاوت از دو نوع دیگر است ظاهری متفاوت هم در پی خواهد داشت.

کشمش طلایی چیست؟

مشخصات کشمش طلایی

به علت میزان بالای گوگردزنی است که کشمش طلایی، زردرنگ می باشد اما به نکته مهمی باید توجه کنید و آن اینکه قرار نیست تمام دانه‌های موجود در کارتون این کشمش همگی زرد باشد در صورتی که در بهترین حالت ۷۰ درصد زرد و مابقی رنگهای سفید، قرمز و سبز خواهد بود.

به واقع اگر کسی به شما گفت که ما کشمش صددرصد طلایی می دهیم بدانید که قطعاً دروغ می گوید و اگر هم کسی این کار را برای شما انجام دهد بدون شک قیمت آن در ایده آل ترین حالت ۳۰ درصد گران تر خواهد شد و قطعاً دیگر توجیه صادراتی ندارد.

مشخصات کشمش طلایی

سفارش کشمش طلایی

این مجموعه کشمش طلایی بناب و ملکان را در حال حاضر که در دی ۱۴۰۱ هستیم کیلویی ۶۶,۰۰۰ تومان برای مشتری فاکتور می کند و به این صورت که بار را به صورت فله از بارگاه داران دو منطقه اشاره که قطب تولید این کشمش هستند خریداری و در کارخانه خود، کارهای فرآوری را روی آن انجام می دهد.

شما با ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه می‌توانید علاوه بر اینکه به روز استعلام قیمت نمایید بلکه سفارش خرید جزئی که در کمترین حالت دو تن می باشد تا به بیشترین حالت ممکن را داده و درب کارخانه محصول خود را دریافت نمایید.

سفارش کشمش طلایی

خرید مستقیم کشمش از کارخانه

در این مجموعه این امکان را دارید که به صورت مستقیم با کارخانه تولید کشمش از جمله کشمش طلایی وارد مذاکره شوید اگر شما کننده و بلد کار باشید به خوبی متوجه می شوید که این مجموعه به هیچ عنوان دلال یا واسطه نیست، اگر متوجه نشوید این را از چشم خود ببینید چون انسان زرنگ به راحتی گول نمی خورد و برای صادرات باید زرنگ بود.

موضوع مهم دیگر این است که انقدر از کیفیت خودمان اطمینان داریم که به مشتری اجازه می دهیم در طی فرآیند تولید در خط تولید کارخانه حضور داشته باشد و جنسی مطابق با میل مشتری با نوع بسته بندی دلخواه ایشان تحویل خواهیم داد چه به صورت عمده و چه به صورت جزئی.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما