سفارش عمده کشمش صادراتی آفتابی

سفارش عمده کشمش آفتابی صادراتی هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری و اینترنتی برای شما مشتریان عزیز امکان پذیر می باشد. برای اطلاع از قیمت کشمش عالی صادراتی به سایت ما مراجعه کنید.

سفارش عمده کشمش صادراتی آفتابی

کیفیت انواع کشمش صادراتی آفتابی

کیفیت انواع کشمش صادراتی آفتابی

کشمش یکی از انواع خشکبار می باشد که هم به صورت دستگاهی و صنعتی و هم از طریق تابش مستقیم آفتاب می توان آن را خشک نمود‌. انواع انگور رسیده را در تابش مستقیم آفتاب قرار می دهند تا به طور طبیعی و با گرمای آفتاب خشک گردد. این نوع از کشمش ها هیچ گونه مواد نگهدارنده ندارند و کاملا طبیعی و سالم بوده و رنگ قهوه ای دارند.

 

کیفیت کشمش تازه از روی رنگ و طعم و ظاهر آن مشخص می باشد. کشمش های درشت و گوشتی که بدون دانه اند بسیار با کیفیت تر از کشمش های ریز و بدون دانه می باشند. همچنین کشمش تازه نباید مزه و بوی بدی داشته و یا ظاهر آن چسبناک باشد. کشمش آفتابی بدون دانه یکی از با کیفیت ترین و بهترین کشمش ها می باشد.

 

خواص انواع کشمش آفتابی صادراتی:

  1. کشمش ممکن است روشی ساده برای کمک به سالم ماندن دستگاه گوارش باشد. کشمش حاوی فیبرهای محلول مفید است که کمک می کند تا مدفوع راحت تر از روده عبور کند. این ممکن است به بهبود هضم غذا نیز کمک کند.
  2. کشمش همچنین در جلوگیری از کم خونی می تواند نقش داشته باشد. آنها حاوی مقادیر خوبی آهن، مس و ویتامین ها هستند که برای ساختن گلبول های قرمز و حمل اکسیژن به وسیله ی هموگلوبین ضروری هستند.
  3. کشمش حاوی پلی فنول است که نوعی از آنتی اکسیدان هایی است که سلول های چشم را از آسیب رادیکال آزاد محافظت می کنند. این به نوبه خود به محافظت از چشم در برابر اختلالات چشم، مانند اختلالات وابسته به سن و آب مروارید کمک می کند.
  4. آنتی اکسیدان های موجود در کشمش به جوان نگه داشتن سلول های پوست کمک کرده و از آسیب دیدگی و پیری سلول ها جلوگیری می کنند. کشمش همچنین حاوی مواد مغذی ارزشمندی از جمله ویتامین C، سلنیوم و روی است.

بررسی قیمت کشمش صادراتی آفتابی

بررسی قیمت کشمش صادراتی آفتابی

قیمت کشمش آفتابی صادراتی سالم و ارگانیک بسیار به صرفه بوده و در صورت خرید عمده قیمت آن بسیار مناسب تر نیز خواهد بود. این کشمش آفتابی علاوه بر ارسال به سراسر کشور، دارای صادرات به کشورهای همسایه نیز می باشد و یکی از تجارت های خوب کشورمان محسوب می گردد. برای خرید انواع کشمش آفتابی می توانید به سایت ما مراجعه و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما