خرید کشمش پلویی تیره

خرید کشمش پلویی تیره که در بازار ایران بسیار پرفروش است در این مجموعه انجام می گیرد و مشتریان می توانند به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه تولید و بسته بندی این محصولات در تاکستان قزوین خرید خود را انجام دهند.

 

محصول پلویی تیره یا سرخ رنگ ⇓

خرید کشمش پلویی

تولید کشمش پلویی تیره

اگر شما در زمینه انواع کشمش فعالیت هم نکرده باشید نام کشمش پلویی را بارها شنیده اید، محصولاتی که گرد هستند و سایز آنها از ۱۰ میل کمتر است و در رنگ‌ های زرد، قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای تیره و سرخ یا تیره در کشورمان فرآوری و بسته بندی می گردد.

 

محصولات اشاره شده بیشترین میزان حجم صادرات و فروش در بازار داخلی را به خود اختصاص می دهند و منطقه تاکستان قزوین و ملایر استان همدان بیشترین میزان تولید و فروش آن را در کشورمان در اختیار دارند و شما اگر به دنبال خرید محصول مرغوب هستید قطعاً باید از تولیدات تاکستان خرید خود را انجام دهید در غیر اینصورت تولیدات ملایر به کار شما خواهند آمد.

 

اما یکی از این محصولات، پلویی تیره یا همان سرخ رنگ می باشد که بهتر است بگوییم نام دیگر آن کشمش پلویی آفتابی است و این محصول بیشتر از آن که جهت صادرات مورد استفاده قرار گیرد جهت فروش در بازار داخلی از آن بهره می برند.

 

در واقع تولید آن به این صورت است که وقتی باغدار و کشاورز انگور را پس از چیدن بر روی زمین پهن کرد تا نور خورشید آن را طی دو الی سه هفته تبدیل به کشمش کند حال محصول اشاره شده تبدیل به کشمش آفتابی می‌شود و این محصول را بر روی خط تولید کارخانه خواهند ریخت تا کارهای فرآوری روی آن صورت گیرد در این صورت خروجی خط تولید همان کشمش پلویی تیره خواهد شد.

محصول آفتابی فله ای جهت فرآوری در کارخانه ⇓

خرید کشمش تیره

خرید پلویی تیره مستقیم از کارخانه

این امکان در این مجموعه و این سایت به مشتری داده می‌شود که به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه خرید خود را انجام دهد یعنی محصول سفارش داده شده یا درب کارخانه به صورت حضوری خریداری می‌شود و یا غیر حضوری در انبار خود که وقتی بار به درب انبارتان رسید اقدام به تسویه داشته باشید.

 

این مرکز در تاکستان قزوین کارخانه تولید و بسته بندی محصولات را دارد پس از تولیدات همین منطقه هم استفاده می کند، یعنی خرید کشمش پلویی تیره شما در این کارخانه از تولیدات منطقه تاکستان قزوین و شهرهای اطراف آن نظیر شال، اسفرورین و نرجه می باشد.

 

اما گاهی اوقات پیش می آید که مشتری علاوه بر خواستن محصول مرغوب و باکیفیت که همیشه بالاترین قیمت بازار را خواهد داشت به دنبال خرید محصولی با کیفیت متوسط و البته قیمتی ارزان تر هم می باشد، به همین جهت در این مرکز به مشتری برای یک محصول دو الی سه انتخاب داده می شود و بین این چند کیفیت است که خریدار می‌تواند تصمیم بگیرد و خرید خود را نهایی کند.

 

لازم به ذکر است کشمش کارتونی در این مجموعه برای بازار داخل ۹ کیلویی یا همان هشت و نیم کیلو خالص است اما برای صادرات از ۵ و ۱۰ کیلویی خالص استفاده می شود که بر روی بسته بندی آنها راه ارتباطی و شماره تماسی وجود ندارد و امکان اینکه شما بسته بندی کارتونی در اختیار این مرکز قرار دهید هم وجود خواهد داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما