خرید کشمش طلایی ممتاز برای پذیرایی

بسیاری از مشتریان گرامی ما به دنبال تهیه و خرید کشمش طلایی ممتاز برای پذیرایی می باشند. از این رو مرکز تولیدی کشمش آراد اقدام به تولید و فرآوری بهترین نوع کشمش طلایی نموده است.

خرید کشمش ممتاز

تولید و عرضه ی مستقیم کشمش طلایی

علاوه بر کشمش طلایی نامهای تجاری دیگری در مارکت های بزرگ ایران و جهان شناخته شده است از جمله کشمش زرد پلویی، کشمش انگوری، کشمش کالیفرنیا و یا کالیفرنی. تمامی این عناوین به کشمش طلایی اطلاق می شود که مشتریان خاص با سلیقه خاص خود را دارد.

 

مرکز تولید کشمش آراد جهت تولید و عرضه ی مستقیم و بدون واسطه ی کشمش طلایی در ایران و نیز برای صادرات اقدام نموده است. این محصولات با بالاترین کیفیت و بهترین بسته بندی ها با رعایت تمامی اصول بهداشتی و ایمنی سفر به فروش می رسد.

 

این از کشمش های خوش طعم و رنگ و زیبا پاسخگوی نیاز مشتریانی است که به دنبال محصولات لوکس و درجه یک می باشند. این محصول صادراتی را می توان مستقیم از کارخانه ی تولید کشمش آراد تهیه کرد و این امر مانع از دخالت واسطه ها و متعاقبا افزایش بی رویه و غیر منطقی قیمت ها می گردد.

کشمش طلایی ممتاز

تهیه و بسته بندی کشمش های زرد پلویی و طلایی

مرکز تولید کشمش آراد در تهیه و بسته بندی کشمش های زرد پلویی و طلایی که به آن کالیفرنیا نیز گفته می شود بسیار موفق عمل کرده است و تمام جوانب ایمنی بار هنگام حمل و نقل را در نظر گرفته است. از این رو بسته بندی هایی که مشتری دریافت می کند سالم و سلامت می باشد.

 

این محصول در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص بسته بندی می شود. بسته بندی ها با برند این مرکز عرضه می گردد اما بنا به درخواست مشتریان گرامی ما این محصولات در کارتون های ۳ تا ۵ کیلو حتی با نام تجاری مد نظر ایشان نیز ارسال می شود. البته این پروسه به زمان بیشتری نیاز دارد اما رضایت کامل مشتریان عزیز را به دنبال خواهد داشت.

 

مرکز تولیدی کشمش آراد مفتخر است که برای ارایه بهترین خدمات به مشتریان خود راه های ارتباطی متفاوت و مشاوره رایگان در خصوص خرید انواع کشمش را در خدمت شما عزیزان قرار داده تا با اعتماد کامل مطمئن خرید کنید. امید می رود که ما تهیه کننده و شما مشتریان همیشگی ما باشید.

 

شما گرامیان می توانید با برقراری تماس با جناب آقای مصطفی عینی مدیریت فروش کارخانه تولید کشمش آراد نسبت به مشاوره، استعلام قیمت یا موجودی و خرید محصول مدنظر خود اقدام نمایید. مرکز تولیدی آراد صمیمانه و خالصانه در خدمت شما عزیزان است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما