فروش انواع کشمش زرد به نرخ کارخانه

فروش انواع کشمش زرد طلایی به نرخ کارخانه یا همان اصطلاح تحویل درب کارخانه در این مرکز انجام می گیرد و تاجرانی که این نوع کشمش صادراتی را می خواهند تولیدات ملکان و بناب استان آذربایجان و نیز منطقه کاشمر استان خراسان را توصیه می کنیم.

فروش کشمش زرد

انواع کشمش زرد در ایران

یکی از محصولات صادراتی ایران در زمینه خشکبار، کشمش زرد می باشد که به این محصول البته کشمش طلایی نیز می گویند و همانطور که در بالا به آن اشاره شد این محصول از بهترین تولیدات استان آذربایجان شرقی و مناطقی نظیر ملکان، بناب و مراغه است و نیز استان خراسان رضوی در مناطقی نظیر کاشمر و خلیل آباد.

 

لازم به ذکر است که ما دو نوع کشمش زرد در ایران تولید می‌کنیم که یکی پلویی و گرد است که مربوط به همان مناطق استان آذربایجان می‌باشد و دیگری قلمی و دراز که مربوط به استان خراسان خواهد بود و هر دوی این محصولات کشمش صادراتی محسوب می شوند اما میزان صادرات محصول پلویی بسیار بیشتر از نمونه قلمی می باشد.

 

مورد مهمی که درباره این محصولات وجود دارد این است که در نمونه پلویی به این علت که عموماً در کشورهای عربی برای مصارف طبخ در کنار برنج مورد استفاده قرار می گیرد باید حتماً بی هسته یا بی دانه باشد اما کشمش زرد قلمی تولید کاشمر مخلوطی از کشمش هسته دار و بی هسته خواهد بود پس باید به این نکته توجه ویژه داشته باشید.

کارخانه کشمش زرد

فروش کشمش زرد با قیمت کارخانه

مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین کارخانه کشمش دارد و از آنجایی که منطقه تاکستان در زمینه‌ تولید کشمش تیزابی و کشمش آفتابی یا همان پلوی قرمز تخصص دارد، کشمش زرد را از باغداران ملکان و بناب خریداری کرده و در کارخانه خود کارهای فرآوری را روی آن انجام می دهد و با قیمتی پایین تر از کارخانه های بناب و ملکان به مشتری خود قیمت خواهد داد.

 

اما نمونه دیگر کشمش طلایی که قلمی است چون از تولیدات استان خراسان بوده و فاصله بسیار زیادی با کارخانه این مجموعه دارد به همین جهت امکان فرآوری آن وجود ندارد مگر در مواردی خاص که مشتری همین مجموعه از ایشان این محصول را طلب کند که در این صورت به صورت اختصاصی بار برای ایشان آماده خواهد شد.

 

هدف این مجموعه با احداث سایت های متعدد این است که ایرانیان سراسر دنیا با نمونه کارهای این مرکز آشنا شوند و بتوانند استعلام قیمت نمایند. سعی شده بهترین کیفیت با بهترین قیمت (نگفتیم ارزان ترین) و تحویل درب کارخانه به مشتریان قیمت داده شود و گرنه این مورد مهم را در نظر داشته باشید و شما به عنوان یک تاجر باید آن را بدانید که:

 

کیفیت خروجی انواع کشمش در کارخانه دست خود این مجموعه است به این معنی که هر چقدر کیفیت بالاتر رود قیمت نیز بالاتر می رود. ولی اگر به دنبال کشمش ارزان هستید این مورد را در نظر داشته باشید که باید کیفیت محصول پایین بیاید و هر مجموعه ای که به شما قول بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت را داد بدانید که به شما دروغ می گوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما