خرید کشمش زرد دودی مرغوب برای صادرات

خرید کشمش زرد دودی با کیفیت مرغوب برای صادرات در این مرکز ممکن شده است و مشتریانی که قصد تهیه این محصولات با کیفیت اعلا را دارند می توانند با واحد فروش کارخانه جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش اقدام نمایند.

 

کشمش زرد تولید ملکان که در این مجموعه فرآوری و بسته بندی می شود.

صادرات کشمش زرد

ویژگی های کشمش زرد دودی

کشمش زرد دودی نیز یکی از محصولات صادراتی کشورمان محسوب شده و مناطقی نظیر بناب، ملکان و مراغه استان آذربایجان شرقی، ملایر استان همدان و به تازگی تاکستان استان قزوین نیز این محصول را تولید می‌کنند که برای صادرات به کشور های عربی بسیار مناسب است چون کیفیت تولیدی کشمش ایران بسیار بالاست.

 

انگوری که از آن کشمش زرد تولید می‌شود انگور بی دانه نام دارد، پس از چیدن آن که در اواسط شهریور ماه این اتفاق می‌افتد آن را به مایع تیزاب آغشته کرده سپس از روی سیم های مفتولی در حجم وسیع آویزان می کنند تا آرام آرام آبشان کشیده شده و آفتاب آنها را خشک کند در ادامه برای آنکه رنگ این محصول تا جایی که امکان دارد زردتر شود زیر آن گوگرد آتش می‌زنند تا دود آن به نواحی مختلف کشمش رسیده و زردتر شود.

 

لازم به ذکر است در مناطقی مانند ملایر به این صورت کشمش زرد را تولید نمی کنند بلکه در درون سبد گوگرد را آتش می زنند و به همین جهت محصول حاصل مرغوب نخواهد شد و رنگ های مختلفی در آن پدیدار می‌شود و به همین جهت محصول تولید ملایر مناسب برای بازارهای ضعیفی نظیر عراق و سوریه می باشد.

 

کشمش زرد دودی تولید ملایر که کیفیت بالایی در مقایسه با تولیدات ملکان و بناب ندارد.

کشمش زرد دودی

صادرات کشمش زرد دودی در این مرکز

این مرکز نیز برای صادرات کشمش نیاز به کشمش زرد دارد و از آن جایی که منطقه تاکستان به تازگی در زمینه تولید این محصول فعالیت می کند و سابقه تولید آن را به مانند بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی آذربایجان و بارگاه داران این مناطق ندارد به همین جهت بار را به صورت فله خریداری کرده و در کارخانه خود کارهای فرآوری را روی آن انجام می‌دهد.

 

به همین سبب باری که در این منطقه تولید می‌شود بهترین گرید ممکن کشمش زرد دودی می باشد که در کارتون های ۵ و ۱۰ کیلویی این کار انجام می گیرد، کارتون های با کیفیت ۵ لایه بوده و در انتها عملیات شیرینک نیز روی آن با هزینه خود انجام می‌دهیم تا بار در طی ترانزیت از هم نپاشد.

 

لازم به ذکر است به محصول زرد، کشمش کالیفرنی، کشمش گلدن، کشمش انگوری و نیز کشمش طلایی هم گفته می شود که تاکنون در این مرکز به کشورهایی نظیر گرجستان، ارمنستان، آذربایجان، عمان، قطر و ترکیه ارسال آن را انجام داده ایم و به خوبی می‌دانیم که کیفیت تولیدی در این مرکز بسیار بالاست و مناسب برای صادرات خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما