خرید کشمش بی دانه برای صادرات

خرید کشمش بی دانه برای صادرات در این مرکز که تولید و بسته بندی انواع کشمش را در تاکستان قزوین در اختیار دارد انجام می شود و مشتریانی که قصد تجارت بر روی این محصول را دارند می توانند با مدیر فروش کارخانه جهت دریافت اطلاعات تکمیلی ارتباط بگیرند.

خرید کشمش بی دانه

انواع کشمش بی دانه برای صادرات

به صورت کلی کشمش باید بی‌ دانه یا بی هسته باشد تا بتوان آن را صادر نمود، مشتریان وقتی برای استعلام قیمت هر نوع کشمشی تماس می‌گیرند این موضوع را عنوان می‌کنند که آیا محصول مورد نظر بی دانه است یا دانه دار.

 

تنها مویز است که امکان فروش دانه دار آن برای بحث صادرات وجود داشته که آن هم مشتریان خاص خود را دارد که محدود به چند کشور می شود اما در سراسر دنیا خرید هر نوع کشمشی باید بی دانه و بی هسته باشد.

 

ایران هم محصول دانه دار در اختیار دارد و هم محصول بی دانه، اما میزان تولید کشمش بی دانه بسیار بیشتر از نمونه دانه دار است و مناطق زیادی در ایران هستند که آن را تولید می‌کنند که می‌توان به تاکستان قزوین، ملایر همدان، زنجان استان زنجان، کاشمر استان خراسان رضوی اشاره نمود.

 

اگر هم به دنبال خرید این محصولات برای صادرات هستید باید بدانید که به صورت کلی سه محصول در ایران هستند که امکان فرستادن آن به سایر کشورها وجود دارد که در پایین به آن اشاره می کنیم:

  1. کشمش تیزابی یا سلطانی
  2. کشمش طلایی یا انگوری
  3. و کشمش زرد و سبز قلمی

محصولاتی که در بالا به آن پرداخته شد بیشترین میزان صادرات را به خود اختصاص می‌دهند و گرنه محصولات دیگری هم هستند که صادرات آنها هم انجام می گیرد اما میزان آن بسیار کم است.

خرید کشمش صادرات

خرید کشمش بی دانه در این مرکز

در این مرکز که در تاکستان قزوین قرار دارد دو محصول اولی را که در بالا به آن پرداخته شد را به صورت تخصصی و از تولیدات تاکستان قزوین فرآوری و بسته‌ بندی می‌کند که برای مشتریان خود امکان تولید محصول سوم هم وجود دارد که جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد آن باید با مدیر فروش مجموعه ارتباط تلفنی بگیرید.

 

شما علاوه بر اینکه امکان خرید انواع کشمش بی دانه را در این مرکز دارید (البته لازم به ذکر است آنها را در کارتون های ۵ و ۱۰ کیلویی خالص در انبار دپو می کنند)، بلکه این امکان هم وجود دارد صادرات صفر تا صد آن را هم به عهده ایشان بگذارید که می توان به پروسه‌ گمرک، ترانزیت و قرنطینه بار تا اینکه به مقصد برسد را خودشان بر عهده می‌گیرند.

 

کشمش تیزابی و کشمش طلایی که در بالا به آن پرداخته شد در حال حاضر یعنی در اواسط مرداد ماه ۱۴۰۰ برای صادرات به ترتیب کیلویی ۲۷ هزار تومان و ۳۴ هزار تومان فاکتور می شود اما برای قیمت محصول سبز و زرد قلمی چون نوسانات نرخی آن بسیار بالاست باید به روز تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما