خرید کشمش بسته بندی درب کارخانه

خرید کشمش بسته بندی کارتونی و سلفونی با نرخ درب کارخانه در این مرکز ممکن شده است و مشتریانی که به دنبال تهیه این محصولات هستند می توانند با ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه نسبت به خرید آن درب کارخانه اقدام نمایند.

 

نمونه ای از بسته بندی کارتونی با طرح لمینت ⇓

خرید کشمش بسته بندی

تولید کشمش بسته بندی شده

وقتی که در اواسط شهریورماه هر سال باغدار و کشاورز انگور را می چیند تصمیم می گیرد که آن را به چه صورتی تبدیل به کشمش کند که این کار ممکن است یا از طریق آفتاب صورت گیرد یا سایه و یا تیزاب و در انتها مکانیزه و صنعتی.

 

وقتی محصول آماده شد باید آن را به کارخانه کشمش بفروشد تا کارخانه، کارهای فرآوری را روی آن انجام داده و در قالب بسته بندی کارتونی و یا سلفونی وارد بازار کند. کارهای فرآوری که کارخانه انجام می دهد شامل شستشو، دم کنی، سورتینگ، روغن زنی و بسته بندی می باشد.

 

به صورت کلی کشمش به ۳ صورت عرضه می گردد یا به صورت فله ای است که وقتی برای خرید جزئی به بازار می روید بدون بسته‌بندی به شما می دهند و ممکن است یک یا دو کیلو از آن خریداری نمایید، یا به صورت سلفونی که شرکت‌هایی نظیر برتر و گلستان بسته بندی آنها را انجام می‌دهند و به صورت کلی ۴۰۰ و یا ۸۰۰ گرمی است و در انتها بسته‌ بندی کارتونی که اکثر کارخانه‌ های کشمش در ایران این محصولات را به همین صورت بسته‌ بندی می‌کنند یا برای صادرات و یا فروش در بازار داخلی برای بنکداران.

 

در  تاکستان قزوین که این مجموعه کارخانه تولید این محصولات را در همین شهر در اختیار دارد بسته بندی این محصولات اگر به صورت کارتونی باشد برای بازار داخل به صورت ۹ کیلویی یا همان هشت و نیم کیلو خالص است و برای صادرات از ۵ و یا ۱۰ کیلویی خالص استفاده می کنند.

نمونه ای از بسته بندی کارتونی با طرح چاپ بر روی کارتون ⇓

خرید کشمش کارخانه

خرید کشمش درب کارخانه

در این مجموعه یعنی مرکز تولیدی کشمش آراد این امکان برای مشتری وجود دارد که به صورت حضوری و یا غیر حضوری مستقیماً و بدون واسطه با تولیدکننده وارد مذاکره شود و خرید خود را با قیمت درب کارخانه تحویل بگیرد.

 

درصد قابل توجهی از کارخانه های کشمش در ایران زیر ۵۰ کارتون فروش ندارند از نظر آنها فروش به این صورت جزئی است در صورتی که در این مجموعه شما می توانید حداقل ۱۰ کارتون هم سفارش دهید که بار از طریق باربری برایتان ارسال گردد.

 

کشمش کارتونی در این مجموعه شامل انواع کشمش پلویی می شود که در رنگهای زرد، سرخ، قهوه ای روشن و قهوه ای تیره موجود است و همه آنها به صورت بی دانه یا بدون هسته هستند و هم از آنها جهت صادرات استفاده می‌ کنند و هم جهت فروش در بازار داخلی.

 

با علم به اینکه قیمت انواع محصولات از شروع فصل تا به الان که در اوایل آذر ۱۴۰۰ هستیم چندین و چند بار گران شده است لذا از درج قیمت خودداری می گردد و شماره تماس مدیر فروش کارخانه در صفحات این سایت به همین جهت قرار داده شده تا شما بتوانید تلفنی با ایشان صحبت کرده و استعلام قیمت روز محصولات را انجام دهید و در صورت رضایت سفارش خود را ثبت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما