خرید کشمش ارزان قیمت

خرید کشمش ارزان قیمت در این مرکز که کارخانه تولید و بسته بندی کشمش در تاکستان استان قزوین را دارد ممکن بوده و مشتری می تواند به صورت مستقیم و بدون واسطه با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی بگیرد.

 

محصول فله ای آفتاب خشک ⇓

خرید کشمش ارزان

تولید انواع کشمش فله و بسته بندی شده

منطقه تاکستان استان قزوین که این کارخانه در آن فعالیت تولید و بسته بندی انواع کشمش در اختیار دارد یکی از تولیدکنندگان انواع کشمش علی الخصوص پلویی در کشورمان شناخته می‌شود و وجود حدود ۲۰ کارخانه در این شهر کار فرآوری و بسته بندی آنها را انجام می‌ دهند.

 

لازم به ذکر است علاوه بر کشمش بسته بندی شده که به صورت کارتونی هم هست در کشورمان، امکان فروش کشمش فله هم وجود دارد در واقع محصولاتی که باغدار و کشاورز آنها را تولید می‌ کنند و در واقع همان انگور خشک شده می باشد که مشتریان فله ای به دنبال خرید محصولی هستند که یا آفتاب خشک باشد و یا سایه خشک.

 

با این اوصاف هر دو محصول اشاره شده در این مجموعه امکان خرید و تهیه آن در هر حجمی وجود دارد و مشتری می تواند با مدیر فروش کارخانه که شماره تماس ایشان در صفحات مختلف سایت قرار داده شده ارتباط گرفته و استعلام به روز قیمت نماید و در صورت رضایت ثبت سفارش کند.

 

این محصولات ممکن است هم به صورت هسته دار باشند و هم بدون هسته که هر کدام قیمت های خاص خود را دارد و اگر شما قصد تهیه محصول فله ای را داشته باشید آن در کیسه و گونی بسته‌ بندی می‌ شود و اگر قصد خرید فرآوری شده این محصولات را که در کارخانه و خط تولید شستشو و دم چینی می شود را داشته باشید بسته بندی آنها به صورت کارتونی است.

محصول طلایی مخلوط که در پایین به آن توضیح داده شده است. ⇓

کشمش ارزان قیمت

حرید کشمش ارزان

اینکه گفته می‌شود کشمش ارزان به این معنی نیست که تمامی قواعد بازار دستکاری شده و قیمتی خارج از عرف به شما داده می شود بلکه این اطمینان را به شما می دهیم اگر قیمتی پایین تر از نرخ ارز در بازار به دستتان رسید بدانید که در میان بار قاطی شده است موضوعی که بخصوص در فصل ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ به وفور دیده می شود.

 

به یک نمونه خیلی جالب اشاره می‌کنیم که متاسفانه حتی تاجران هم از آن مطلع نیسند. قیمت کشمش طلایی در فصل اشاره شده به شدت رشد کرده به گونه‌ ای که اصلاً توجیه صادراتی برای آن وجود ندارد و عملاً سفارشی هم برای صادرات برای هیچ کارخانه ای وجود ندارد. حال درصد قابل توجهی از کارخانه‌ ها ترفند جالبی زده اند آن هم به این صورت که نیمی از محصول فله ای طلایی را با نیمی از محصول تیزابی خوشرنگ که خوب به آن گوگرد خورده قاطی کرده و در قالب محصول طلایی به مشتری قیمت می دهند.

 

در حال حاضر که در اواسط اسفند ۱۴۰۰ هستیم قیمت یک کیلو کشمش طلایی سوپر در بهترین کیفیت خود کیلویی ۶۹ هزار تومان است که با ترفندی که در بالا مورد استفاده قرار می گیرد به کیلویی ۵۹ هزار تومان رسیده است.

 

اما اگر به دنبال خرید محصولی هستید که کیفیتی درخور و قیمتی مناسب داشته باشد توصیه می کنیم علاوه بر استعلام قیمت و نمونه محصول از کارخانه‌ های دیگر در ایران که به حدود ۱۵۰ عدد می رسد از این مجموعه هم نمونه دریافت کنید و با مقایسه محصول کارخانه ها متوجه مناسب بودن قیمت خواهید شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما