خرید و قیمت روز کشمش تیزابی ملایر

کشمش تیزابی ملایر یکی از محصولات تولیدشده در کشورمان می باشد که در حجم وسیعی خرید و فروش آن هم برای بازار داخلی و هم صادرات انجام می شود که علاوه بر استعلام قیمت روز می توانید این محصول را به صورت مستقیم از این مجموعه تولیدی خرید نمایید.

کشمش تیزابی در ایران

کشمش تیزابی یکی از محصولاتی است که در ایران در حجم وسیعی تولید می شود و از این محصولات هم جهت صادرات بسیار استفاده می کنند و هم جهت فروش در بازار داخل.

همانطور که از نام این محصول پیداست از مایع تیزاب برای خشکاندن این محصول استفاده می‌ شود که باعث می گردد مدت نگهداری آن حتی به دو سال هم برسد که البته دو نوع از این محصول هم داریم که یکی گوگردی است که رنگی روشن دارد و دیگری به آن گوگرد  نمی زنند که محصول، رنگ تیره داشته و به آن کشمش خرمایی می گویند.

کشمش تیزابی در ایران

مشخصه کشمش تیزابی

محصول اشاره شده به صورت بدون هسته و بدون دانه است و در دو سورت مختلف در کارخانه ها مرتب می شود که یکی زیر ۱۰ میل است و دیگری بالای ۱۰ میل که به آن خوراکی می گویند و مشتریان خاص خود را دارد اما بسیار کمتر از نمونه ریز آن هستند.

رنگ کشمش تیزابی به صورت کهربایی بوده که یا کهربایی روشن است یا تیره که به علت میزان دود گوگرد زدن به محصول اشاره شده است که چنین رنگی را به خود اختصاص می‌ دهد و از برترین تولیدکنندگان کشمش تیزابی در ایران منطقه ملایر استان همدان و تاکستان استان قزوین می باشند.

مشخصه کشمش تیزابی

قیمت کشمش تیزابی ملایر

اکنون که در آذر ۱۴۰۱ هستیم قیمت روز محصول اشاره شده از تولیدات ملایر که کیفیت پایین تری از تولیدات تاکستان دارد در بالاترین مرغوبیت خود به کیلویی ۵۶ هزار تومان می‌ رسد اما تولیدات تاکستان به کیلویی ۶۰ هزار تومان می رسد که اگر به کیفیت دو محصول نگاه کنیم به خوبی متوجه این تفاوت قیمت خواهیم شد.

شما هم امکان خرید کشمش تیزابی ملایری را در این مجموعه دارید و هم تاکستان که این دیگر بستگی به شرایط خریدارتان دارد که کدام نوع از این کیفیت ها را بخواهید. اگر جنس مرغوب بخواهد تولیدات تاکستان به شما پیشنهاد می شود و اگر جنس رقابتی با کیفیت پایین بخواهد تولیدات ملایر به شما پیشنهاد می گردد.

قیمت کشمش تیزابی ملایر

خرید حضوری درب کارخانه کشمش

همیشه گفته ایم و باز هم می گوییم که‌ همه چیز تجارت، دادن کیفیت و قیمت رقابتی نیست بلکه رفتار حرفه‌ای تولیدکننده و بازرگانی شرکت مورد نظر است که می تواند تعیین کننده باشد پس اگر قصد خرید آن را چه برای بازار داخل و چه امر صادرات دارید توصیه می کنیم ابتدا ارتباط بگیرید با هر کارخانه ای و ببینید با کدام یک از این مجموعه ها می توانید همکاری دراز مدت داشته باشید.

این شرایط برای مشتری در مجموعه تولیدی کشمش آراد مهیا است که بتواند به صورت حضوری در تمامی مراحل تولید در کارخانه حضور داشته باشد و این یعنی اطمینان دادن به خریدار بابت بالاترین کیفیت داده شده به مشتری.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما