خرید عمده کشمش زرد قلمی

امکان خرید عمده کشمش زرد قلمی از تولیدات ممتاز کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی در این مرکز از تولید به مصرف ممکن شده است و مشتریانی که قصد تهیه این محصولات را مستقیم از کارخانه دارند می توانند با واحد فروش مجموعه ارتباط تلفنی بگیرند.

خرید کشمش زرد قلمی

تولید کشمش زرد قلمی

یکی از انواع کشمش که در کشورمان تولید می گردد و البته میزان آن هم کم است کشمش زرد قلمی می باشد که به آن پیکامی هم گفته می‌شود. این محصول از تولیدات کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی که از مناطق اصلی تولید کننده کشمش در ایران محسوب می‌شود می باشد.

 

انگور این محصول هم به صورت هسته‌ دار هست و هم به صورت بی هسته و برای تولید کشمش از آن، ابتدا انگور را به مایع تیزاب آغشته کرده و سپس آن را از سیم های مفتولی یا داربست های بزرگ آویزان می کنند تا در آفتاب و یا در سایه کار خشک شدن آن انجام گیرد.

 

سپس زمانی که این محصول تبدیل به کشمش شد (عموماً ۵ روز الی یک هفته طول می کشد) در اینجا دو حالت پیش می آید:

  1. یا به محصول گوگرد نمی زنند که تبدیل به کشمش سبز قلمی خواهد شد.
  2. و یا گوگرد می زنند آن هم به میزان زیاد که در این صورت تبدیل به کشمش طلایی یا زرد قلمی می شود.

خرید کشمش قلمی

خرید کشمش به صورت مستقیم از کارخانه

مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین است و همان طور که مستحضر هستید این منطقه از تولیدکنندگان کشمش قلمی در ایران محسوب نمی شود اما به واقع چگونه می توانید این نوع کشمش را در این مرکز تهیه کرد.

 

این مرکز به صورت تخصصی بر روی تولید و صادرات کشمش فعالیت می کند و طبیعتا مشتریان زیادی چه در داخل و چه در خارج از کشور، از خریداران محصولات آن می‌باشد و ممکن است تعدادی از آنها به دنبال خرید کشمش زرد و کشمش سبز باشند که در این صورت باید نیاز آن‌ ها را تأمین کرد چون اگر تامین آنها انجام نگیرد قطعاً به سمت تولیدکنندگان دیگر روان خواهند شد.

 

به همین جهت محصولاتی که در بالا به آن اشاره شد را به صورت فرآوری شده (چون شکل این محصولات متفاوت از انواع کشمش پلویی که در مرکز آراد در تاکستان تولید می‌شود هست، لذا دستگاهها و خط تولید مراکز استان خراسان هم مناسب تولید کشمش های قلمی خواهد بود پس نمی‌توان به صورت فله آنها را خرید و در کارخانه های تاکستان و ملایر آنها را فرآوری کرد) خریداری و سپس کارهای بسته بندی آن در این مرکز انجام می گیرد و دقیقاً با همان نرخی که کارخانه های خراسان به مشتری خود قیمت می دهند در این مرکز قیمت گذاری خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما