تولیدی انواع مویز درشت صادراتی

انواع مویز درشت با کیفیت و صادراتی آماده فروش و عرضه به تمام نقاط کشور به صورت حضوری و غیر حضوری و اینترنتی می باشد. این مویز بسیار مفید و دارای خواص شگفت انگیز می باشد که قیمتی بسیار به صرفه نیز دارد.

تولیدی انواع مویز درشت صادراتی

آشنایی کامل با فواید مویز درشت

آشنایی کامل با فواید مویز درشتکشمش مویز درشت، دانه ی نوعی از انگورهای سیاه است که خشک شده و بدون هسته می باشد. مویز منبع خوبی از ویتامین ها، انرژی و مواد مغذی را تأمین می کند. وزن آن ها حاوی ۷۰ درصد قند بوده و همچنین از نظر آنتی اکسیدان ها بسیار سرشار هستند.

 

فواید مویز درشت:

کشمش مویز حاوی فنل می باشد که به عنوان مانعی برای آسیب رسیدن به دیواره های سلولی عمل می کند که در اثر فرآیندهای اکسیداسیون ایجاد می شوند و تأثیر این کار برای محدود کردن خطر بروز برخی سرطان ها است. همچنین مویز دارای خواص ضد التهابی و ضد باکتریایی است که با از بین بردن باکتری ها باعث از بین رفتن تب می شود. همچنین حاوی یک آنتی اکسیدان پلی فنولیک است که مانع از فرآیند هایی می شود که منجر به تولید رادیکال های آزاد می شوند و همچنین از رشد سلول های سرطانی جلوگیری می کند. زنان یائسه و افراد پیر بیشتر در معرض خطر آسیب دیدگی استخوان ها و پوکی استخوان اند. مویز حاوی موادی است که به عنوان جایگزین، مانند استروژن عمل می کند و روند اختلالات و ضعف استخوان ها را کاهش داده و باعث ایجاد تاخیر در شروع پوکی استخوان می شود.

 

موادی مانند مویز که دارای کالری بسیار بالایی هستند و از نظر محتوای چربی بسیار کم هستند، علاوه بر داشتن ارزش غذایی بالا برای تنظیم و تعادل وزن، یک هدف خوب محسوب می شود. فیبر موجود در کشمش مویز درشت، پس از خوردن غذا آب را در روده بزرگ جذب می کند و این کمک می کند تا مدفوع مرطوب تر بوده و علائم یبوست در روده برطرف شود و به حل مشکل یبوست کمک می کند. برای افراد مبتلا به کم خونی، مویز بسیار مفید می باشد زیرا میزان بالایی آهن در مویز وجود دارد و این آهن را در اختیار شما قرار می دهد.

فروشندگان بهترین مویز درشت صادراتی

فروشندگان بهترین مویز درشت صادراتی

فروشندگان بهترین مویز درشت صادراتی، آماده خدمات رسانی و عرضه این محصول به شما مشتریان عزیز می باشند. به دلیل کیفیت بالا و پرطرفدار بودن مویز درشت، این محصول دارای صادرات به کشور های همسایه نیز می باشد. فروش مویز درشت و ارسال آن در بسته بندی های متفاوت با مناسب ترین قیمت صورت می گیرد. برای اطلاع از قیمت این محصول می توانید به سایت ما سر بزنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما