فروش ویژه مویز شیراز بدون دانه

مویز از خشک کردن انگور درشت سیاه تولید می شود بر خلاف کشمش ها که از انگورهای ریز تولید می شوند.

مویز خشکبار بسیار پر خاصیت است و می تواند به درمان بسیاری از بیماری کمک می کند.

حال می خواهیم در مورد مویز شیراز بدون دانه اطلاعاتی مفید و کاربردی در اختیارتان قرار دهیم.

فروش ویژه مویز شیراز بدون دانه

ویژگی عمده مویز شیراز بدون دانه

ویژگی عمده مویز شیراز بدون دانه مویز های بی دانه را می توان به سه روش، آفتابی، تیزابی و مکانیزه خشک کرد و به خشکباری مفید تبدیل کرد. در تمام این سه روش خشک کردن تمام خواص در مویز باقی می ماند و اصلا از آن کاسته نمی شود.

 

در روش آفتابی انگور را مقابل آفتاب پهن می کنند و لایه نازکی از پارچه بر روی آن می کشند تا به مرور زمان انگور ها خشک شوند، در روش تیزابی، انگور را در محلول تیزاب می گذارند و سپس به وسیله آفتاب خشک می‌کنند، و روش مکانیزه با استفاده از دستگاههای میوه خشک کن، انگور ها را خشک کرده و به کشمش مویز تبدیل می کنند.

 

مویز دارای خواص بسیار زیادی است، مویز از پوکی استخوان جلوگیری می کند و مفاصل و استخوان ها را تقویت می کند، به دلیل سرشار بودن از ویتامین های B و آهن  از بروز چین و چروک در پوست جلوگیری کرده و پیری را به تعویق می اندازد، باعث رشد بهتر موها و پرپشت شدن مو ها می شود،،این ماده پر خاصیت از انواع سرطان جلوگیری می‌کند و مصرف آن در دوران جوابی، از بروز آلزایمر در دوران میانسالی و پیری جلوگیری می کند، مصرف مویز کلسترول بد خون را کاهش می دهد و باعث تنظیم فشار خون می شود، برای قلب بسیار مفید است و بیماری های قلبی را کاهش می دهد، هضم بسیار راحتی دارد و به مشکلات معده کمک می‌کند، برای کسانی که دچار بیماری دیابت هستند بسیار مفید است زیرا قند موجود در مویز، اصلا مضر نیست و می توان قند خون بدن را تنظیم ‌کند، مصرف کشمش مویز باعث افزایش وزن و چاقی می شود به همین دلیل افراط  در مصرف مویز برای کسانی که دچار اضافه وزن هستند توصیه نمی شود.

بازار خرید مویز شیراز بدون دانه

بازار خرید مویز شیراز بدون دانه شرکت ما از برترین تولید کنندگان مویز است که با بهره برداری از بهترین باغ های انگور و به روز ترین تکنولوژی و همچنین نیرویی کار آمد، محصولی بی نظیر و پر خواص را تولید کرده و به سلامت هم‌‌ میهنان عزیز خود کمک بزرگی کرده است.

 

شما مشتریان گرامی می‌توانید جهت کسب اطلاعات، از نحوه تولید، فروش و قیمت و خرید مویز شیراز، به وب سایت شرکت مراجعه فرمایید و درصورت تمایل، به مراکز فروش ما در سر تا سر کشور مراجعه کنید و مویز شیراز عمده را با کیفیت بالا و قیمتی مناسب خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما