توزیع مستقیم کشمش طلایی صادراتی

تولید و توزیع مستقیم کشمش طلایی صادراتی در این مرکز زیر نظر مدیر فروش کارخانه انجام می شود و شرکت های بازرگانی و تاجرانی که قصد خرید بدون واسطه از مرکز تولیدی را دارند می توانند با واحد فروش مجموعه تولیدی کشمش آراد ارتباط بگیرند.

کشمش طلایی تولید ملکان (تصویر پایین)

توزیع کشمش طلایی

کشمش طلایی صادراتی در ایران

کشورمان یکی از تولید کنندگان اصلی انواع کشمش در دنیا شناخته می شود و زمانی ما جزء ۳ صادر کننده اول این محصولات در دنیا بودیم که در حال حاضر به لطف توانمندی مسئولان به سختی جزء ۱۰ تای اول قرار می‌گیریم.

 

یکی از عواملی که باعث شد ایران جزء صادرکنندگان برتر انواع کشمش باشد این است که کیفیت محصولات کشورمان بسیار عالیست و از آنجایی که قیمت نیروی کار در ایران نسبت به کشورهای دیگر پایین تر است لذا مشتری آن طرف آبی برایش به صرفه تر است که از ایران خرید کند تا کشورهای تولیدکننده دیگر.

 

البته در حال حاضر شرایط سیاسی کشورمان اصلا خوب نیست و تقریباً خیلی از کشورها مایل نیستند که با ایران کار کنند. زمانی کانتینر کانتینر از کارخانه های کشمش محموله بیرون می آمد اما در حال حاضر خیلی از مراکز تولیدی به سختی در ماه دو کانتینر کشمش صادر می‌کنند که این اصلا خبر خوبی نیست.

 

اما کشمش طلایی هم یکی از محصولات اصلی صادراتی کشورمان محسوب می شود که در مناطقی از استان آذربایجان شرقی در شهرهایی نظیر ملکان و بناب و استان همدان در شهر ملایر تولید و فرآوری آن انجام می گیرد و این محصول زرد رنگ که به آن کشمش انگوری هم می‌گویند برای صادرات به کشور های عربی بسیار گزینه مناسبی است.

کشمش طلایی تولید ملایر (تصویر پایین)

توزیع کشمش صادراتی

قیمت و فروش کشمش طلایی

این مرکز یعنی مجموعه تولیدی کشمش آراد از مراکزی در ایران محسوب می‌شود که کشمش طلایی را با بهترین کیفیت و قیمت ممکن به دست مشتری می رساند و فلسفه ساخت سایت های متعدد مجموعه به این علت است که از سراسر دنیا بتواند مشتری جذب کند، با سایت ایرانی مشتریان ایرانی که در سراسر دنیا هستند و با سایت خارجی مشتریان خارجی زبان.

 

اما چون هدف این مجموعه تولید کشمش باکیفیت و مرغوب است لذا از منطقه ملکان استان آذربایجان شرقی کشمش طلایی را به صورت فرآوری نشده و در کیسه از باغداران و کشاورزان این منطقه خریداری می‌کند و در کارخانه خود که در تاکستان استان قزوین واقع شده کارهای فرآوری و بسته بندی آن را انجام می دهد.

 

در حال حاضر یعنی در اوایل تیرماه ۱۴۰۰ قیمت کشمش طلایی که در این مرکز تولید می‌شود هر کیلو ۳۴۵۰۰ تومان قیمت می‌خورد که این قیمت با احتساب کارتون شدن، فرآوری، سورت شدن و در انتها عملیات شیرینک محصول است که کارتون های این نوع کشمش برای صادرات هم ۱۰ کیلو و ۵ کیلویی خالص لحاظ می گردد.

 

نکته بسیار مهم در مورد محصول طلایی این است که در ابتدا باید بی هسته و بی دانه باشد و ویژگی مهم بعدی اینکه دانه های موجود در یک کارتون باید تا حد ممکن زرد و طلایی باشد و هر چقدر دانه های غیر از رنگ زرد در میان کارتون دیده شود قیمت آن پایین می آید مانند تولیدات ملایر که به کیلویی ۲۷ هزار تومان هم می‌رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما