آخرین قیمت کشمش طبیعی شیرین

جهت دریافت آخرین قیمت کشمش طبیعی قند بالا و شیرین که ممکن است هسته دار و بی هسته باشد می توانید از راه های ارتباطی که در این سایت قرار گرفته استفاده کنید و جهت ثبت سفارش هم می توانید به صورت حضوری و یا غیر حضوری این مورد را انجام دهید.

آخرین قیمت کشمش

منظور از کشمش طبیعی چیست؟

وقتی که کشمش به دست شما می رسد ممکن است دو حالت را گذرانده باشد تا این اتفاق بیفتد. اینکه ابتدا باغدار پس از چیدن انگور آن را از طریق یکی از راه هایی نظیر آفتابی کردن، سایه خشک، تیزاب و دستگاه صنعتی (نظیر مایکروفر) تبدیل به کشمش می کند و در مرحله بعدی ممکن است که این محصول آماده شده در کارخانه کارهای فرآوری و شستشوی آن انجام گیرد.

 

به صورت کلی اگر کشمش به مرحله فرآوری در کارخانه نرسد به آن کشمش طبیعی می گویند یعنی به کشمشی که کارهای شستشو، دمکنی و روغن زنی روی آن انجام نگیرد و اصطلاحاً همان محصولی باشد که باغدار آن را مستقیم از انگور به دست می‌آورد.

 

حال تعریف دیگری هم در اینجا اتفاق می افتد که به چه کشمشی، کشمش ارگانیک می گویند. محصول ارگانیک همان موارد بالا را طی می‌کند اما باید به آن کود و سم نزنند یا بهتر بگوییم کود و سم شیمیایی نزنند و گرنه طبیعی آن هیچ گونه مشکلی برای این محصول به دنبال نخواهد داشت.

 

کشمش طبیعی و کشمش ارگانیک دو محصولی هستند که در ایران به تازگی خریداران زیادی دارند زیرا مردم مایلند که محصولی مصرف کنند که عاری از هرگونه مضرات باشد.

کشمش طبیعی شیرین

آخرین قیمت کشمش طبیعی

حال که کشمش طبیعی را شرح دادیم باید بدانید که قیمت آن در حال حاضر یعنی در اواسط مرداد ۱۴۰۰ به چه صورت است که البته نیاز است که این مورد را هم توضیح دهیم محصول طبیعی در واقع یا باید کشمش آفتاب خشک باشد یا کشمش سایه خشک.

 

در حال حاضر قیمت محصول آفتابی به صورت تمیز نشده کیلویی ۱۸ هزار تومان و محصول سایه خشک کیلویی ۲۲ هزار تومان است که البته نرخ های پایین تر از این هم موجود است اما طبیعتا کیفیت آن هم پایین می آید.

 

لازم به ذکر است که مشتری به ازای پرداخت مبلغی می تواند این محصولات را به صورت تمیز شده و اصطلاحاً سرند شده که توسط کارگر و طبیعی صورت می‌گیرد تحویل گرفته و خرید خود را به این صورت انجام دهد.

 

این محصولات در بسته بندی کیسه و گونی ارسال شده و ممکن است بین ۲۰ تا ۴۰ کیلو وزن آن متغیر باشد و البته لازم به ذکر است که این موضوع هم گفته شود چون تولیدات این مرکز از کشمش های تاکستان می باشد لذا از بابت شیرین بودن محصول خیالتان راحت باشد چون به صورت کلی تولیدات این منطقه از ایران، بالاترین درصد قند را در کشورمان به خود اختصاص می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما