سفارش عمده کشمش طبیعی پلویی

کشمش به محصول حاصل از خشک کردن انگور رسیده در زیر نور خورشید می گویند. کشمش ها با توجه به کشت انواع انگور، تنوع زیادی دارند، از انواع مختلف کشمش می توان به کشمش زرد، کشمش سیاه پلویی، کشمش قهوه ای، کشمش سبز قلمی، کشمش تیزابی و گوگردی، کشمش سلطانی و مویز اشاره کرد. کشمش ها دارای املاح و مواد مغذی فراوانی فراوانی می باشند. کشمش طبیعی پلویی، ویتامین هایی مثل ویتامین A, B, C, D, کلسیم، پتاسیم، آهن، پروتئین، کربوهیدرات ها، آنتی اکسیدان ها و … دارد.

سفارش عمده کشمش طبیعی پلویی

کیفیت انواع کشمش طبیعی شیرین

کیفیت انواع کشمش طبیعی شیرین کشمش ها بر حسب مرغوبیت و کیفیتی که دارند ، درجه بندی می شوند. که در این بین کشمش طبیعی شیرین از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. این نوع کشمش به دلیل اینکه به روش کاملا طبیعی و زیر نور مستقیم خورشید و بدون به به کار بردن هیچ گونه ماده شیمیایی در فرایند تولید، از سلامت غذایی بالایی برخوردار بوده و همچنین طرفداران و مصرف کنندگان بیشماری دارد.

 

از انواع کشمش طبیعی می توان به کشمش سیاه پلویی، کشمش قهوه ای، کشمش فخری، کشمش سبز قلمی اشاره کرد که هر یک بر حسب نوع انگور، ویژگی ها و خواص بیشماری دارند.

 

کشمش طبیعی را به دو روش تولید می کنند در روش اول، ابتدا انگور های رسیده را چیده و بر روی سفره ها و یا پارچه های بزرگی زیر نور مستقیم خورشید پهن می کنند. و اجازه می دهند به مرور زمان انگور ها، خشک شوند در این روش باید انگور ها را زیر و رو کرد تا انگورها به طور کامل خشک شوند.

 

در روش دیگر، انگور های رسیده را در بارگاه هایی که به وسیله سیم و میله درست کرده اند، آویزان می کنند تا انگورها در زیر نور خورشید خشک شده و کشمش تولید شود در این روش نیز باید انگورها را جا به جا کرد تا انگور ها دچار خرابی نشده و زود خشک شوند. در واقع روش طبیعی خشک کردن انگور در زیر نور خورشید بهترین و سالم ترین روش برای تولید کشمش می باشد.

فروش ویژه کشمش طبیعی بسته بندی

فروش ویژه کشمش طبیعی بسته بندی

در کشور ما مراکز مختلفی اقدام به فروش کشمش طبیعی با کیفیت و مرغوبیت مختلف می کنند و هر کس با قیمت متفاوتی این محصول را عرضه می کند. البته تنها برخی از این مراکز کشمش طبیعی را به صورت بسته بندی و کاملا بهداشتی به فروش می رسانند. پیشنهاد می کنیم، اگر به دنبال خرید کشمش طبیعی به صورت بسته بندی می باشید از طریق این سایت اینترنتی و شماره تماس درج شده در این سایت با ما در ارتباط باشید تا این محصول را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما