معرفی کشمش آفتاب خشک همدان + بهترین قیمت خرید

در مقاله زیر به معرفی کشمش آفتاب خشک همدان خواهیم پرداخت و در مورد بهترین قیمت خرید آن و اینکه از کدام مجموعه این کار صورت بگیرد صحبت خواهیم کرد.

کشمش آفتاب خشک

یکی از محصولاتی که در کشورمان هر ساله در مقیاس بالایی تولید می شود کشمش آفتاب خشک یا آفتابی نام دارد که به علت راحتی و سهولت در تولید این کشمش، تقریباً اکثر باغداران آن را نیز در برنامه تولید خود دارند.

روال کار ساده است انگور پس از چیده شدن که در شهریورماه (که ممکن است هر تاریخی از ابتدا تا انتهای آن باشد) آن را بر روی زمین باغ یا سطح آسفالت پهن می کند تا شدت نور آفتاب انگور را طی نهایتاً دو هفته تبدیل به کشمش کند.

کشمش آفتاب خشک

کشمش آفتاب خشک همدان

یکی از استان هایی که در زمینه تولید کشمش آفتاب خشک بسیار فعال است استان همدان بخصوص در شهری مانند ملایر است که کشمش اشاره شده را در مقیاس بالایی تولید می کند و هم آن را به صورت فرآوری نشده باغدار که دارای دم و شاخه به فروش می‌رساند و هم به صورت فرآوری شده در کارخانه.

وجود کارخانه های بسیاری در این استان کار بوجاری و بسته بندی محصول آفتاب خشک را انجام می دهند، محصولی که در انتهای خط سورت شده و در کارتون قرار می گیرد که به آن کشمش پلویی آفتابی می گویند و در کشورمان بسیار پرفروش است.

کشمش آفتاب خشک همدان

استعلام قیمت خرید محصول آفتاب خشک

با وجود اینکه مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین واقع شده و تولیدات همین منطقه را به فروش می رساند اما برای مشتریان خود کشمش آفتاب خشک همدان را نیز عرضه کرده و به فروش می رساند.

در حال حاضر که در بهمن ۱۴۰۱ هستیم قیمت هر کیلو محصول آفتاب خشک همدان به صورت فله ای ۴۶ هزار تومان و اگر آن را به صورت فرآوری شده کارتونی که کاملاً شسته و تمیز شده است بخواهید در کارتون های ۸.۲ کیلویی ۵۶۰,۰۰۰ تومان فاکتور می شود.

محصول پلویی پس از فرآوری آفتابی در کارخانه ⇓

استعلام قیمت خرید محصول آفتاب خشک

خرید با قیمت رقابتی از تولیدی کشمش آراد

این تضمین به مشتری در این مجموعه داده می شود که با قیمت رقابتی می تواند کشمش مورد نظر خود را دریافت نماید که می تواند همان کشمش آفتاب خشک باشد.

این یعنی چه؟ یعنی با کیفیت یکسان با هر کارخانه دیگری این ضمانت را به مشتری می دهیم که رقابتی ترین قیمت ممکن را در ایران را به ایشان تقدیم کنیم. شما صحت این موضوع مطلع نخواهید شد مگر آنکه به چند کارخانه رفته و کیفیت ها را مشاهده بفرمایید و سپس به مقایسه قیمت بپردازید آن وقت است که متوجه می شوید که کدام مرکز است که نرخ مناسب تری را به شما پیشنهاد کرده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما