مرکز تولید کشمش فخری ملکان

کشمش فخری ملکان به دلیل ظاهر زیبا و طعم دلچسب از کشمش های پر طرفدار است. کشمش فخری ملکان بر اساس نام شهر تولیدی آن که ملکان است، نام‌گذاری شده است. ملکان شهری است در استان آذربایجان شرقی که در جنوب غرب آن استان واقع شده است. کارخانه های زیاد تولید کننده کشمش در این شهر وجود دارد.

مرکز تولید کشمش فخری ملکان

اطلاعاتی درباره کشمش فخری ملکان

اطلاعاتی درباره کشمش فخری ملکان

کشمش فخری ملکان، دانه خشک شده انگور فخری است که در شهر ملکان تولید می شود. انگور فخری ملکان هسته دارد، دانه های انگور شکل بیضی و قد نسبتا بلندی دارند، خوشه ها پر از دانه هستند، از این رو برای تولید کشمش مناسب بوده و به عنوان بهترین کشمش فخری ارزش بالایی در بازار فروش دارند.

رنگ دانه های انگور سبز مایل به زرد است. اما رنگ دانه های کشمش قهوه ای هستند و بافت چروکیده ای دارند‌. علت قهوه ای و چروک بودن کشمش فخری این است که کشمش عمدتا با روش خشک شدن در آفتاب تولید می شود نه به روش گوگرد اندود کردن. کشمش فخری جزء کشمش های دانه درشت به حساب می آید.

مرغوب بودن کشمش وابسته به نوع انگور و شیوه خشک کردن آن است. کشمش فخری هم دانه های انگور خوبی داشته و هم بدون افزودن گوگرد به آن خشک می شوند، پس کشمش مرغوبی به حساب می آید. این کشمش عموما همراه با مغز گردو ، ترکیبی خوشمزه را به وجود می آورند که انرژی زیادی داشته و به دلیل خواص آن ها برای بدن بسیار مفید است.

از مزایای کشمش فخری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. کشمش فخری مزه خاصی دارد. شیرینی این کشمش زیاد نیست و باعث دل زدگی نمی شود.

۲. قند طبیعی موجود در کشمش از دیابت جلوگیری کرده و قند خون را تنظیم می کند

۳. این کشمش حاوی کلسیم بوده که برای استخوان ها و دندان ها مفید است.

۴. فسفر موجود در این کشمش برای مغز و حافظه مفید است.

فروشندگان بهترین کشمش فخری ملکان

فروشندگان بهترین کشمش فخری ملکان

برای اطلاع از فروشندگان بهترین کشمش فخری ملکان، شما می توانید به این سایت اینترنتی مراجعه کنید . در این سایت می توانید فروشندگان مختلف و بسته بندی های متنوع و قیمت فروش کشمش فخری ملکان را پیدا کنید.

می توانید با فروشندگان یا کارشناسان فروش گفتگو کنید و از آن ها راهنمایی بخواهید. محصول مورد نظر خود را به صورت عمده یا جزئی سفارش دهید و آن را با اطمینان کامل از کیفیت محصول، درب منزل دریافت کنید. با این شیوه خرید در وقت و هزینه های خود نیز صرفه جویی کرده اید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما