مرکز توزیع کشمش شیراز بسته بندی

کشمش حاصل فرآیند خشک کردن کردن با استفاده از روش های سنتی در مقابل نور خورشید یا صنعتی با استفاده از دستگاه خشک کن می باشد. با توجه به شرایط آب و هوایی خاص استان فارس برای پرورش انگور، میزان بالایی از کشمش ایران از این استان به دست می آید. کیفیت انواع کشمش شیراز به چه شکل است و از کجا می توان به صورت عمده آن را تهیه نمود؟

مرکز توزیع کشمش شیراز بسته بندی

کیفیت انواع کشمش شیراز بسته بندی

کیفیت انواع کشمش شیراز بسته بندی

از میان انواع خشکبار های که برای مصرف انسان مناسب می باشند کشمش یکی از مغذی ترین آنها است. این محصول دارای میزان بسیار بالایی از مواد معدنی و ویتامین ها می باشد. کشمش شیراز به دلیل دارا بودن غلظت بالایی از این مواد مغذی و کیفیت بالای آن محصولی شناخته شده در ایران می باشد. با توجه به وجود شرایط مناسب برای پرورش درخت انگور در این شهر انواع مختلفی از کشمش شیراز در بازار وجود دارد.

 

از انواع کشمش های تولید شده در شیراز می توان به کشمش آفتابی و یا فخری اشاره کرد. کشمش شیراز دارای مزه شیرین و بافت سطحی چروکیده می باشد. این محصول در شیراز به صورت فله ای و یا در بسته بندی های مختلف از نظر وزنی به بازار عرضه می شود. کشمش شیراز دارای دانه‌های یک دست بوده و بسته بندی آن به نحوی انجام شده است که امکان نفوذ رطوبت و یا گرد و غبار به داخل آن وجود ندارد.

 

این محصول با کیفیت شیراز دارای رنگ یکنواخت و یک دست بوده و آثار آفت زدگی توسط حشرات در آن دیده نمی‌شود. کشمش شیراز در بسته بندی های مخصوص فاقد مواد اضافی مانند ساقه و یا برگ درخت انگور می باشد و به همین جهت میزان ناخالصی موجود در آن بسیار پایین است. بهترین نوع کشمش شیراز با استفاده از روش طبیعی و در مقابل نور خورشید خشک شده است و به همین دلیل به کشمش آفتابی شیراز معروف است.

فروش عمده کشمش شیراز آفتابی

فروش عمده کشمش شیراز آفتابی

چنانچه در زمینه فروش انواع خشکبار دارای فروشگاه می باشید و یا صادرات این محصولات را به کشورهای همجوار و سایر کشورها انجام می دهید؛ کشمش آفتابی شیراز می تواند گزینه بسیار مناسبی برای توسعه کسب و کار و تجارت شما باشد. برای تهیه این محصول می توانید با کارشناس فروش کشمش شیراز ارتباط برقرار نموده و ضمن کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر مشخصات این محصول و قیمت روز آن، سفارش خود را اعلام نمایید تا به آدرس اعلامی شما ارسال گردد.

 

سفارش عمده این محصول مشمول تخفیف ویژه بوده و با قیمت ارزان تری می توانید آن را به دست آورید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما