قیمت کشمش سلطانا ملایر + پخش عمده مستقیم از کارخانه

قیمت کشمش سلطانا ملایر را می توانید در مجموعه تولیدی کشمش آراد که به صورت مستقیم اقدام به پخش عمده محصولات خود از کارخانه می کند استعلام نموده و در صورت لزوم به صورت حضوری درب کارخانه و یا غیر حضوری خرید داشته باشید.

کشمش سلطانا ملایر

کشمش سلطانی یا سلطانا یکی از محصولات تولیدشده کشورمان می باشد که شهر ملایر استان همدان یکی از تولیدکنندگان اصلی آن در ایران محسوب می شود. نام دیگر محصول اشاره شده کشمش تیزابی است.

محصولی که هم برای بازار داخل مناسب است و هم جهت صادرات بسیار از آن استفاده می شود و برای تولید آن از مایع تیزاب داغ و در ادامه نیز ممکن است از گوگرد برای روشن شدن کشمش استفاده کنند.

محصول سلطانی ملایر که کیفیت بالایی ندارد. ⇓

کشمش سلطانا ملایر

کشمش سلطانا چگونه محصولیست؟

وقتی انگور را در شهریورماه چیدند آن را به مایع تیزاب داغ آغشته می کنند و سپس تصمیم می گیرند که به آن گوگرد بزنند یا نزنند که دو محصول متفاوت از هم تولید خواهد شد که یکی رنگی روشن و دیگری رنگ تیره دارد.

محصول اشاره شده علاوه بر اینکه در شهر ملایر در حجم وسیع تولید می شود در شهر تاکستان استان قزوین، بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی و قوچان استان خراسان رضوی در حجم بالایی تولید و در بازار پخش می شود.

محصول سلطانی تاکستان که کیفیت بالایی دارد. ⇓

کشمش سلطانا چگونه محصولیست؟

قیمت کشمش سلطانی ملایر

مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین مرکز تولیدی دارد و اگر در زمینه کشمش فعالیت کرده باشید به‌ خوبی می‌دانید که عیار کیفیت تولیدات تاکستان بالاتر از تولیدات ملایر است و قیمت اندکی گران تر آنها نیز دقیقاً به همین جهت است.

به گونه ای که در حال حاضر که در دی ۱۴۰۱ هستیم قیمت کشمش سلطانی تاکستان برای صادرات با بهترین کیفیت ممکن کیلویی ۶۰ هزار تومان و همین محصول از تولیدات ملایر کیلویی ۵۵۰۰۰ تومان فاکتور می‌ شود که اگر دو محصول اشاره شده را در کنار هم قرار دهید به خوبی متوجه تفاوت کیفیت دو محصول و قیمت اندکی گران تر تولیدات تاکستان خواهید شد.

محصول سلطانی بدون گوگرد که به آن خرمایی می گویند. ⇓

قیمت کشمش سلطانی ملایر

پخش مستقیم کشمش از کارخانه

این مجموعه علاوه بر تولید انواع کشمش پلویی که یکی از آنها همین سلطانی می باشد کار پخش مستقیم آنها را نیز خود انجام می دهد یعنی عملاً بازاریاب حضوری نداشته و با احداث سایت های متعدد از طریق اینترنتی و مجازی و غیر حضوری محصولات خود را به فروش می رساند.

حال برای مشتری سوال پیش می آید که اگر بخواهد به صورت حضوری خرید کند آیا این امکان وجود دارد که در پاسخ باید گفت بله، مجموعه تولیدی کشمش آراد در شهر تاکستان و شرکت صنعتی خرمدشت مرکز تولید و بسته بندی کشمش های اشاره شده را در اختیار دارد و شما اگر با جناب آقای مصطفی عینی مدیر بازرگانی شرکت ارتباط تلفنی بگیرید می توانید پس از تشریف فرمایی به کارخانه و بازدید بار اقدام به خرید داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما