قیمت کشمش بیدانه تاکستان + خرید عمده و جزئی

امکان اینکه قیمت کشمش بیدانه تاکستان را در مجموعه تولیدی کشمش آراد که یکی از سایت های آن همین صفحه می باشد استعلام نمایید ممکن بوده و برای مشتریان از سراسر ایران امکان خرید عمده و جزئی این محصولات میسر است.

کشمش بیدانه تاکستان؟

منطقه تاکستان استان قزوین و مناطق اطراف آن نظیر شال، اسفرورین، نرجه، اک و حتی دانسفهان در زمینه تولید انواع کشمش بیدانه و دانه دار فعالیت دارند و حجم قابل توجهی از عرضه انواع کشمش را در سطح کشورمان به خود اختصاص می دهند.

همانگونه که از نامش پیداست به همان صورتی که ما انگور بیدانه داریم کشمش بیدانه نیز از همین محصول تولید می شود و مشتریان از سراسر کشور به علت درصد قند بالای تولیدات شهر تاکستان از توابع استان قزوین به دنبال خرید کشمش بیدانه این منطقه می باشند.

کشمش بیدانه تاکستان؟

مشخصه کشمش بیدانه تاکستان

درصد قابل توجهی از تولیدات شهر تاکستان همین کشمش بیدانه است که البته نمونه دانه دار هم تولید می‌شود اما میزانش کمتر از نمونه بیدانه خواهد بود.

این محصولات هم به صورت فله ای و در کیسه و گونی و هم به صورت فرآوری و بوجاری شده در خط تولید کارخانه که در کارتون بسته بندی می شود در بازار کشورمان عرضه می گردد و به صورت کلی تخصص و تبحر این منطقه از ایران انواع کشمش پلویی در رنگ های زرد، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و سرخ می باشد که همگی بیدانه هستند.

مشخصه کشمش بیدانه تاکستان

قیمت کشمش بیدانه در زمستان  ۱۴۰۱

این مجموعه همچنین محصولات خود را هم به صورت فله ای و فرآوری نشده و هم بوجاری شده و کارتونی به فروش می رساند و همانگونه که در بالا عنوان شد انواع کشمش پلویی تخصص این منطقه از ایران می باشد لذا می توانید قیمت این کشمش ها را از مدیر فروش کارخانه استعلام کنید.

اگر به صورت فله ای بخواهید نرخ آن از ۴۲ شروع می شود و تا ۴۸ هزار تومان هم متغیر خواهد بود و اگر این محصولات را به صورت کارتونی که ۹ کیلویی است بخواهید از ۴۳۰ هزار تومان شروع می‌ شود و تا ۵۵۰ هزار تومان هم ممکن است گسترش یابد.

قیمت کشمش بیدانه در زمستان  ۱۴۰۱

خرید جزئی کشمش در مجموعه کشمش آراد

برعکس خیلی از کارخانه های کشمش در ایران که تحت هیچ عنوانی فروش جزئی ندارند اما این مجموعه تنها مرکز تولیدی در کشورمان است که شش سایت در اختیار دارد و به علت هزینه های بالای نگهداری این سایت ها لذا خود را مجاز به فروش جزئی انواع کشمش هم می کند.

شما کشمش بیدانه فعلی را می توانید از ۱۰۰ کیلو به بالا سفارش داشته باشید و کشمش کارتونی هم از ۲۰ کارتون به بالا که تقریباً هیچ مجموعه تولیدی در کشورمان، این کار را برای مشتری انجام نخواهد داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما