قیمت مویز ازبک سیاه و درشت

جهت استعلام قیمت مویز ازبک سیاه و درشت امسالی شما می توانید با مدیر فروش کارخانه جناب آقای مصطفی عینی ارتباط تلفنی گرفته و در صورت صلاحدید از نرخ و کیفیت بار اقدام به خرید داشته باشید.

 

محصول ازبک مخلوط ۱۳ ۱۴ ۱۵ ⇓

قیمت مویز ازبک

مویز ازبک در بازار ایران

همینطور که انواع کشمش در کشورمان یا در امر صادرات مشتریان خود را دارد مویز هم به همین صورت است اما با درصد مشتریانی کمتر که البته میزان تولید آن هم در کشورمان به مانند کشمش بالا نیست به همین جهت باعث می‌شود آن را از دو قطب تولید این محصول یعنی ازبکستان و افغانستان وارد کنند.

 

موضوع دیگری که باعث واردات مویز ازبک و مویز افغان می‌شود این است که این دو محصول به صورت بی دانه و بی هسته می باشند و مشتریان بیشتر مایلند از نوع مویز سیاه استفاده کنند و چون محصولی که ویژگی‌های اشاره شده را داشته باشد در ایران در حجم بسیار کمی تولید می شود لذا برای تامین نیاز مشتریان در داخل، واردات آنها صورت می گیرد.

 

این مجموعه به صورت تخصصی در زمینه تولید، بسته بندی و صادرات انواع کشمش در تاکستان استان قزوین فعالیت می کند و محصولات سیاه رنگ ازبک و افغان را از شهر نیشابور و یا مشهد به سراسر ایران برای مشتریان خود ارسال خواهند کرد.

 

اگر به دنبال تهیه محصولات اشاره شده هستید بدانید که آنها در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص بسته بندی می شوند و حداقل ارسال آنها هم از ۱۰ کارتون به بالا است زیرا کمتر از این میزان صرفه اقتصادی ندارد.

محصول ازبک مخلوط ۱۲، ۱۳ و ۱۴ ⇓

قیمت مویز درشت

قیمت روز مویز ازبک درشت

زمانی که نرخ ارز بالا نرفته بود که مربوط به قبل سال ۹۷ می شد خرید و فروش مویز ازبک در کشورمان بسیار بالا بود ولی با افزایش نرخ دلار و عملا بی ارزش شدن پول کشورمان خریداران آن پله پله کم و کمتر شدند به این صورت که زمانی روزانه چندین تماس برای خرید محصولات اشاره شده با این مجموعه می شد ولی در حال حاضر هفتگی به ۴ یا ۵ خریدار می رسد.

 

در حال حاضر یعنی اواخر آذر ۱۴۰۰ قیمت مویز ازبک سیاه و بی هسته امسالی که مخلوط سایز ۱۲، ۱۳ و ۱۴ می باشد در کارتون ۱۰ کیلویی ۱۱۵ هزار تومان فاکتور می شود که برای حجم های بالا امکان دادن تخفیف هم وجود دارد.

 

اما موضوع جالبی که پیش آمده این است که همیشه قیمت مویز افغان از محصولات ازبک ارزانتر است اما امسال چون صادرات آن از کشور افغانستان ممنوع شده لذا قیمت آن با گرید مورد نظر که در بالا به آن پرداخته شد کیلویی ۱۳۰ هزار تومان فاکتور می‌شود که برای محصول اشاره شده کمی گران به نظر می رسد.

 

اگر قصد سفارش محصول را دارید و نگرانی از بابت کیفیت بار هم دارید یک کارتون برایتان به عنوان نمونه ارسال می شود و بار طبق همان به شما تحویل داده خواهد شد و به این صورت هم شما بابت محصولی که قصد خرید آن را دارید خیالتان راحت می‌شود و هم این مجموعه نگرانی از بابت مرجوع شدن بار نخواهد داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما