فروش کشمش آبگیری گوشتی و شیرین

فروش کشمش آبگیری گوشتی و شیرین آفتابی و سایه خشک در این مرکز زیر نظر کارخانه تولید و بسته بندی این محصولات انجام می گیرد و مشتریانی که قصد خرید بدون واسطه و از تولید به مصرف این نوع محصول را دارند می توانند با واحد فروش کارخانه ارتباط بگیرند.

فروش کشمش گوشتی

کشمش آبگیری در ایران

یکی از انواع کشمشی که در بازار ایران خرید و فروش می شود کشمش آبگیری نام دارد که از این محصول برای تولید سرکه، الکل صنعتی و یا حتی تولید شیره کشمش استفاده می کنند و هر مشتری که به دنبال خرید این محصول می باشد به دنبال قند بالای آن خواهد بود که در کنار کشمش، غوره و یا ناخالصی دیگری وجود نداشته باشد.

 

در مورد قند بالا باید این مورد را اذعان کرد منطقه تاکستان استان قزوین شیرین ترین کشمش های ایران را تولید می کند و هیچ منطقه‌ ای در ایران از نظر درصد قند محصول به این منطقه نخواهد رسید اما برخی از مشتریان که به دنبال خرید ارزان ترین حالت کشمش هستند طبیعتاً باید ناخالصی مانند غوره نیز در آن مخلوط کرد تا به قیمت پایین تری رسید که این کاملا به توافق خریدار و فروشنده بر می گردد.

 

کشمش آبگیری هم در کارتون عرضه می گردد و هم در کیسه اما این مورد را در نظر داشته باشید که اگر قصد خرید کارتونی این محصول را داشته باشید ۱۰۰۰ تومان به قیمت کل اضافه خواهد شد در غیر اینصورت خرید محصول به صورت کیسه ای هیچ هزینه ای برای شما به دنبال ندارد.

فروش کشمش شیرین

فروش کشمش آبگیری با قیمت مناسب

ابتدا لازم است این مورد گفته شود که کشمش آبگیری باید گوشتی و شیرین باشد و این مرکز در زمینه تولید این محصول تخصص بالایی دارد. شما وقتی که با مدیر فروش مجموعه ارتباط می گیرید در یکی از شبکه‌ های اجتماعی می توانید فیلم و مشخصات باری که امکان ارسال آن وجود دارد را دریافت نمایید.

 

از طرفی خریدتان در این مرکز به صورت از تولید به مصرف و بدون واسطه است که حتی امکان خرید حضوری را برای مشتریان فراهم نموده اند تا با خیال راحت این مورد را در نظر داشته باشند که هیچ واسطه ای در طی خرید شما وجود ندارد.

 

لازم به ذکر است که کشمش آبگیری می تواند هم هسته دار باشد و هم بی هسته، هم تمیز شده باشد و هم تمیز نشده و هر کدام از حالاتی که گفته شد قیمت های مخصوص به خود را دارند.

 

بهترین حالت کشمش آبگیری زمانی اتفاق می‌افتد که محصول بی هسته یا بی دانه باشد و تمیز شده دستی، یعنی دست کارگر محصولات را تمیز کرده باشد که در این صورت حتی آب هم به کشمش نخواهد خورد و این برای مشتری می‌تواند بسیار عالی باشد چرا که حاوی پکتین خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما