فروش عمده مویز انگور فخری

انگور یکی از میوه های خوش مزه و خوش طعم است که میوه ی مورد علاقه ی خیلی از افراد است.

علاوه بر اینکه از خود میوه ی رسیده ی انگور استفاده می شود از آب انگور ، غوره و مویز نیز استفاده می شود.

مویز چیست ؟ به انگور خشک شده مویز انگور می گویند. به مویزی که از خشک کردن انگور فخری به دست می آید مویز انگور فخری می گویند که یکی از انواع بهترین مویز انگور شناخته می شود و دارای کیفیت بسیار بالا و طعم بی نظیری است.

در این اینجا ما از مشخصات بهترین مویز انگور فخری و قیمت مویز انگور فخری صحبت می کنیم . تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. متشکریم.

فروش عمده مویز انگور فخری

مشخصات بهترین مویز انگور فخری

مشخصات بهترین مویز انگور فخری مویز انگور فخری پس از خشک شدن از نظر ظاهری دارای بافت چروکیده می باشد و رنگ آن سیاه است. عمدتا در زیر آفتاب انگور را خشک می کنند پس از خشک شدن خواص انرژی زایی خود را از دست نمی دهد بلکه زیاد تر هم می شود. طعم آن نیز شیرین است.

کشمش مویز با وجود اینکه از نظر ظاهر و شکل با کشمش تفاوت دارد ولی همانند کشمش برای بدن بسیار مفید است .

 

مویز فخری دارای خواص بسیار زیادی برای سلامتی بدن است و از انواع خشکبار محسوب می شود و به دلیل وجود مواد مغزی می تواند یک میان وعده ی بسیار مقوی برای کودکان در حال رشد به عنوان خوراکی مدرسه یا حتی بزرگسالان و مادران باردار و یا در دوران شیردهی باشد. از مواد مغذی آن می توان از آنتی اکسیدان ها، فلاونوید ها ، پلی فنول ها، انواع ویتامین ها مثل ویتامین  A، ویتامین E و ویتامین B ، کلسیم و فسفر و پتاسیم، اسید چرب و امگا ۳ و مواد دیگر را نام برد.

 

جالب است که بدانید علی رغم باور عموم که شیرینی باعث خرابی دندان می شود مویز با وجود اینکه شیرین است و بافت چسبناکی دارد برای سلامتی دندان ها و دهان نیز مفید است.

همچنین مویز به دلیل مواد ضد آلزایمری که دارد داری خواص ضد آلزایمری هم می باشد.

به دلیل وجود امگا ۳ کلسترول بد بدن را کاهش می دهد.

برای درمان کم خونی مفید است.

این نکته را نیز در نظر داشته باشید که بهترین مویز انگور فخری از لحاظ شکل ظاهری  باید پر گوشت باشد و بی دانه یا کم دانه باشد.

جدیدترین قیمت مویز انگور فخری

جدیدترین قیمت مویز انگور فخری جدیدترین قیمت تمام شده ی مویز انگور فخری به سایز بسته بندی آن بستگی دارد.

شما می توانید جدیدترین قیمت مویز انگور فخری را از ما بخواهید و با مراجعه به این سایت از انواع قیمت کشمش و مویز اطلاعات کسب کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما