خرید مستقیم کشمش ۱۰ کیلویی

کشمش را می توان از خشکبار پر مصرف و پر طرفدار در بازار ایران دانست. دلیل محبوبیت این محصول را می توان در خواص زیاد آن در کنار طعم خوبش، جستجو نمود. شرکت ما به عرضه و فروش مستقیم بسته های کشمش ۱۰ کیلویی، می پردازد.

خرید مستقیم کشمش ۱۰ کیلویی

همه چیز درباره کشمش ۱۰ کیلویی آجیلی

همه چیز درباره کشمش ۱۰ کیلویی آجیلی

به طور کلّی، کشمش را می توان از فرآورده های خوراکی با ارزش و خواص غذایی  طبّی بالا قلمداد نمود. کشمش سبز یکی از انواع کشمش های مختلف می باشد که توانسته در میان آجیل ها برای خود جای پایی پیدا نماید و به همین دلیل به آن کشمش آجیلی نیز گفته می شود. ممکن است بتوان کشمش آجیلی را به عنوان میان وعده غذایی مصرف نمود‌. داشتن ارزش غذایی بالا به کشمش سبز این توانایی را می دهد که به عنوان جایگزینی برای بسیاری از انواع خوراکی ها، عمل نماید.

 

خواص زیادی که برای کشمش سبز ذکر می شود موجب می شود که این کشمش به عنوان یک وعده غذایی، یگانه و منحصر به فرد به نظر برسد. یکی از این خواص، این است که گفته می شود مصرف کشمش سبز می تواند از امکان ابتلا به سرطان بکاهد و از آن پیشگیری نماید. همچنین، کشمش آجیلی می تواند به دستگاه گوارش در فرایند هضم غذا کمک نماید و علاوه بر آن، سطح ph بدن را تنظیم نموده و تب افراد بیمار را نیز کاهش دهد.

 

از دیگر فوایدی که می توان برای کشمش آجیلی ذکر نمود این است که این کشمش می تواند برای درمان افراد مبتلا به کم خونی، مفید واقع گردد و علاوه بر آن به عنوان یک خوراکی دارویی برای درمان افراد مبتلا به بیماری های پوستی عمل نماید و همچنین از ریزش مو جلوگیری به عمل آورد. کشمش سبز، همچنین می تواند نیروی مورد نیاز بدن را تامین نموده و به بهبود سلامت دندان ها و ارتقای قوّه بینایی و درمان بیماری درد مفاصل نیز کمک نماید. مضاف بر این ها، مصرف کشمش سبز، ممکن است مشکل افراد مبتلا به بی خوابی را نیز حل نماید.

 

گفته می شود مجموعه ویتامین های ب در کشمش سبز موجود می باشد و به علاوه، کشمش سبز دارای یون های  مس و آهن نیز می باشد و به همین دلیل مصرف روزانه آن می تواند برای بدن بسیار مفید باشد. از دیگر خواصی که می توان برای کشمش سبز بر شمرد این است که این نوع کشمش سرشار از منیزیم و پتاسیم است و‌ کمک به دفع سموم از بدن و کاستن از میزان اسیدیته آن، می نماید. همچنین مصرف کشمش سبز ممکن است از بروز نقرس، سنگ گلیه، آرتروز و بیماری های قلبی نیز ممانعت به عمل آورد.

جدیدترین قیمت کشمش ۱۰ کیلویی آجیلی

جدیدترین قیمت کشمش ۱۰ کیلویی آجیلی

می توان انتظار داشت که بازار کشمش آجیلی به دلیل طعم، فواید گوناگون پزشکی و همچنین کاربرد آن در آجیل، بازار پر رونقی باشد. قیمت کشمش سبز آجیلی در سال های اخیر از نوسانات بازار بی نصیب بی نصیب نبوده و مانند سیر کالاها، گران شده است. اگر خواهان تهیه کشمش آجیلی در بسته بندی های ۱۰ کیلوگرمی هستید، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما