خرید عمده کشمش شیرین دانه

کشمش به طور طبیعی شیرین و سرشار از قند و کالری است، اما اگر در حد اعتدال خورده شود، ​​برای سلامتی ما مفید است، در حقیقت کشمش می تواند به هضم غذا کمک کند، سطح آهن را تقویت کرده و استخوان های شما را قوی نگه دارد، شرکت تولید کشمش شیرین دانه یکی از معتبر ترین تولید کنندگان کشمش در کشور است.

خرید عمده کشمش شیرین دانه

خصوصیات انواع کشمش شیرین دانه

خصوصیات انواع کشمش شیرین دانه

کشمش را معمولاً در  سالاد، جو دو سر، ماست، گرانول یا غلات  مخلوط می کنند، همچنین ممکن است شما آن ها را در کوکی ها، نان ها، و کلوچه های خوشمزه پخته شده بخورید. با وجود کوچک بودن آن ها کشمش پر از انرژی و سرشار از فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی‌  است.

 

یک نصف فنجان کشمش حدود ۲۱۷ کالری  و ۴۷ گرم شکر دارد، جالب است بدانید یک قوطی نوشابه ۱۲ اونسی حدود ۱۵۰ کالری و  ۳۳ گرم شکر بسته به نوع مارک دارد. به همین دلیل کشمش کم کالری یا کم قند نیست جای تعجبی نیست که بعضی اوقات از کشمش به عنوان “آب نبات طبیعی” یاد می شود.

 

مقادیر زیاد قند و کالری برای میوه های خشک بسیار معمولی است، به همین دلیل بهتر است آن ها در حد خیلی زیاد مصرف نکنید. برای ورزشکاران استقامتی کشمش غالباً در جعبه های کوچک و یک تکه فروخته می شود که هر کدام تقریباً ۱۰۰ کالری دارند، اگر در زیاده روی کردن در خوردن مشکل دارید، سعی کنید این کشمش های بسته بندی شده را خریداری کنید، تا میزان مصرف شما کنترل شود.

 

یک و نیم فنجان کشمش بسته به سن و جنس شما ۳٫۳ گرم فیبر ترشیده شده دارد که تقریبا ۱۰  تا  ۲۴ درصد از نیازهای روزانه شما را به فیبر به شما می دهد، فیبر با نرم شدن و افزایش وزن و اندازه مدفوع به هضم شما کمک می کند، عبور مدفوع حجیم آسانتر است و می تواند به جلوگیری از یبوست کمک کند. فیبر همچنین به شما کمک تا معده زودتر تخلیه شود، اگر سعی در کاهش وزن دارید، خوردن غذاهای فیبر دار ممکن است کمک کند. فیبر همچنین در میزان کلسترول نقش دارد، فیبر غذایی به کاهش سطح کلسترول کم چربی (LDL) با چگالی کم (LDL) معروف است.

 

کشمش منبع خوبی از آهن است، یک نصف فنجان کشمش حاوی ۱٫۳ میلی گرم آهن است، این حدود ۷ درصد از مقدار توصیه شده روزانه منبع معتبر برای اکثر زنان بالغ و ۱۶ درصد برای آقایان بزرگسال است. آهن برای ساخت گلبول های قرمز و کمک به آن ها در انتقال اکسیژن به سلول های بدن اهمیت دارد، برای جلوگیری از کم خونی فقر آهن باید به اندازه کافی آهن بخورید.

نرخ روز کشمش شیرین دانه زرد

نرخ روز کشمش شیرین دانه زرد

برای خرید انواع کشمش می توانید از طریق فروشگاه ها و سایت های اینترنی اقدام کنید، کشمش زرد یکی از انواع کشمش است که بسیار پرطرفدار است، نرخ کشمش زرد به عوامل مختلفی همچون کیفیت و مدل آن بستگی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما