خرید بهترین کشمش کاشمر پلویی

کشمش یا انگور خشک شده یکی از خشکبار های عالی و غنی از آهن، کلسیم و ویتامین می باشد و از آن بصورت خام و پخته در غذا (برنج) استفاده می شود. در ادامه این مقاله قصد داریم در مورد کشمش کاشمر پلویی که یک نوع کشمش بسیار پرطرفدار می باشد اطلاعاتی را در اختیارتان بگذاریم.

خرید بهترین کشمش کاشمر پلویی

همه چیز درباره کشمش کاشمر پلویی

همه چیز درباره کشمش کاشمر پلویی

 

با توجه به این که کشور ایران سهم قابل توجهی در صادرات محصولات کشاورزی در دنیا دارد هرساله محصولات بسیار زیادی را بسته بندی و به کشورهای دور و نزدیک صادر می کند این محصولات با توجه به درصد فاسد شدن آن مانند گوجه و در مقابل آن محصولاتی مانند پسته، زعفران، کشمش با حجم بالایی عرضه و تاثیر بسیار خوبی در اقتصاد کشور دارد در این مقاله ما قصد داریم یکی از این محصولات بی نظیر صادراتی را بررسی کنیم.

 

کشمش کاشمر پلویی در شهرستان کاشمر در خراسان رضوی با بهترین شرایط آب و هوایی یکی از کشمش های درجه یک ایران از لحاظ شیرینی، کیفیت و خوش رنگ بودن می باشد کشمش سرشار از کلسیم، پتاسیم، آهن، ویتامین های B، خاصیت آنتی اکسیدان، فیبر می باشد که استفاده روزانه آن برای هر انسانی لازم و مفید می باشد.

 

انواع کشمش که در مزارع ایران کشت و در بازار عرضه می گردند:

  1. کشمش سبز
  2. کشمش طلایی
  3. کشمش قهوه ای
  4. کشمش سیاه

روش های درست کردن کشمش:

روش های مختلفی برای درست کردن کشمش در دسترس می باشد اما در ایران بطور کلی از چهار روش زیر استفاده می شود:

  •  روش سایه خشک: بهترین نوع درست کردن کشمش می باشد که ارزش غذایی انگور بطور کامل باقی می ماند.
  •  روش آفتاب خشک: نوع دیگری از درست کردن کشمش می باشد که انگور را از درخت جدا و پس از آن روی سطح تمیزی برای مدت حدود ۲۰ روز در مقابل آفتاب قرار می دهند.
  • به روش تیزابی: بعد از چیدن انگور محلول تیزاب (ترکیب پودر پتاسیم کربنات + آب) را آماده و با آن انگور را خشک می کند زمان مورد نیاز برای درست کردن کشمش حداقل ۵ روز و حداکثر ۸ روز می باشد چنانچه مقدار پودر صنعتی موجود در آن زیاد باشد سرطان زا می باشد.
  • به روش دود گوگرد: انگور را به محلول تیزاب آغشته می کنند و با گاز گوگرد اقدام به خشک کردن آن می کنند از این روش برای درست کردن کشمش طلایی استفاده می شود.

قیمت انواع کشمش کاشمر بسته بندی

قیمت انواع کشمش کاشمر بسته بندی

قیمت کشمش در بازار به عوامل مختلفی بستگی دارد بعنوان مثال خرید کشمش به روش بازاری قیمت آن را به دلیل دست به دست شدن توسط فروشندگان افزایش می دهد اما در روش خرید اینترنتی شما می توانید همان محصول را با بسته بندی بهداشتی و با قیمت های بدون واسطه و بسیار مناسب خریداری کنید. به منظور اطلاع از قیمت های روز و ثبت سفارش می توانید از طریق شماره های ذکر شده با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما