ارائه کننده کشمش گلدن وارداتی

کشمش جزو محصولاتی است که از میوه انگور به دست می آید و بسیار پرمصرف و پرفروش می باشد. کشمش ها کاربرد های فراوانی در مصارف خوراکی دارند. کشمش گلدن یکی از انواع مختلف کشمش است که از خشک شدن دانه های انگور بدون هسته تهیه می شود و به دلیل رنگ زرد و طلایی که دارد به ان گلدن گفته می شود‌. شما می توانید برای خرید این محصول به این فروشگاه اینترنتی که ارائه کننده کشمش گلدن وارداتی می باشد مراجعه کنید.

ارائه کننده کشمش گلدن وارداتی

بررسی کیفی انواع کشمش گلدن

بررسی کیفی انواع کشمش گلدن

 

اگر بخواهیم به بررسی کیفی انواع کشمش گلدن بپردازیم می توانیم بگوییم که این محصول معمولا از بهترین و درجه یک ترین انگور ها به دست می آید و جزو کشمش های صادراتی و مجلسی محسوب می شود‌.

 

به طور کلی از نظر کیفی دو نوع کشمش گلدن در کشور تولید می شود:

  1. کشمش زرد یا طلایی قلمی ‌که بیشتر به عنوان آجیل و برای خوردن چای از آن استفاده می شود.
  2. کشمش طلایی پلویی که برای پخت انواع پلو ها و تزئین غذا کاربرد دارد.

 

از نظر کیفیت به کشمش طلایی قلمی مدل درجه یک گفته می شود و به مدل پلویی مدل درجه می گویند و دلیل آن نوع کاربرد و روش تهیه و نوع انگوری که از آن تهیه می شوند بستگی دارد. کیفیت کشمش گلدن بیشتر به نوع تهیه آن بستگی دارد و هرچه انگوری که خشک می شود مرغوب تر و تازه تر و رسیده تر باشد کیفیت کشمشی که به دست می آید بهتر و بیشتر خواهد بود.

 

کشمش مرغوب خواص دارویی و درمانی زیادی دارد از جمله برای جلوگیری از ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی، سرماخوردگی، آلزایمر، انواع سرطان ها، مشکلات گوارشی، بیماری معده و انواع مشکلات دیگر مفید و موثر می باشد.

 

نحوه تهیه کشمش گلدن با کیفیت بالا به این صورت است که ابتدا خوشه های انگور تازه و رسیده را به آب سرد و با احتیاط به صورتی که به حبه های انگور آسیبی وارد نشود آن را شستشو می دهند و سپس بر روی یک نخ تمیز به صورت خوشه ای آویزان کرده و در زیر نور خورشید قرار می دهند و هر چند ساعت یکبار آن را زیر و رو می کنند تا همه قسمت ها به خوبی خشک شود. بعد از ۷ روز این کشمش به طور کامل آماده می شود.

قیمت روز کشمش گلدن وارداتی

قیمت روز کشمش گلدن وارداتی قیمت کشمش گلدن وارداتی معمولا به صورت روزانه متغیر می باشد و به عوامل مختلفی مانند موارد زیر بستگی دارد:

  1. نوع انگور و طریقه خشک شدن آن
  2. درجه کیفی کشمش
  3. نحوه بسته بندی
  4. تمیز بودن و بدون هرگونه گرد و خاک بودن محصول
  5. نوع برند و مارک آن

هرچه رعایت این نکات بیشتر باشند، قیمت محصول هم افزایش پیدا می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما