ارائه کننده کشمش سرخ صادراتی

کشمش سرخ همان میوه خشک شده انگور است که به دلیل اینکه سرشار از ویتامین‌ها و ریزمغذی‌هاست، از پرمصرف‌ترین خشکبارهای جهان محسوب می‌شود و میان‌وعده بسیار مفید و مناسبی برای  کودکان و نوجوانان، دانش‌آموزان، ورزشکاران و سالمندان محسوب می‌شود و می‌تواند جایگزین بسیار خوبی برای تنقلات غیرسالم باشد. کشمش به دلیل طبع گرمی که دارد، یکی از بهترین گزینه‌ها، به‌ویژه برای افراد سرد مزاج است و آن را می‌توان به تنهایی یا با سایر میوه‌های خشک مصرف کرد. در تهیه نان‌ها، کیک‌ها، شیرینی‌ها، دسرها و بعضی از غذاها نیز از آن استفاده می‌شود

ارائه کننده کشمش سرخ صادراتی

خصوصیات انواع کشمش سرخ صادراتی

خصوصیات انواع کشمش سرخ صادراتی

کشمش خواص بسیار زیادی دارد که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از: کمک به عملکرد بهتر قلب و کبد، تقویت حافظه و قدرت یادگیری، کمک به سلامت استخوان‌ها، مفید برای لثه و دندان‌ها،  جلوگیری از رشد غیرمعمول سلول‌ها، کاهش بیماری‌های قلبی و عروقی، کاهش تشویش و استرس، تقویت اعصاب، برطرف کننده سستی و رخوت، درمان افسردگی و ناراحتی‌های عصبی، تقویت‌کننده سیستم ایمنی بدن، افزایش دهنده انرژی، جلوگیری و درمان کم‌خونی، کنترل دیابت و کلسترول خون، کمک به سلامت پوست و مو. کشمش‌ها که معمولاً به دو روش سنتی و صنعتی تهیه می‌شوند، در دو دسته قرار می‌گیرند: کشمش سبز برای آجیل، کشمش سیاه و قهوه‌ای و سرخ برای مصرف غذایی.

کشمش به چهار صورت آفتاب‌ خشک، سایه‌ خشک، تیزابی و صنعتی و با دستگاه تهیه می‌شود. در بین این چهار نوع، کشمش آفتاب‌ خشک یا همان کشمش پلویی دارای کیفیت و طعم بهتری است که رنگ سرخ آن، ملاک تشخیص این کشمش از انواع دیگر است. برای تبدیل انگور به کشمش، روش‌های مختلفی وجود دارد که بهترین روش این است که به ‌جای استفاده از مواد شیمیایی و گوگرد، در هوای آزاد و در معرض نور خورشید یا در سایه خشک شود. تولید کشمش سرخ به همین روش انجام می‌شود و بهترین و مرغوب‌ترین نوع آن با عنوان صادراتی به بازار عرضه می‌شود.

بهترین شرایط نگهداری کشمش سرخ این است که در جای خشک و خنک و در ظرف دردار و در یخچال نگهداری شود. با توجه ‌به نحوه توزیع انواع کشمش‌های موجود در بازار و امکان وجود آلودگی‌های میکروبی، آفت‌زدگی، میزان روغن، بقایای سموم و گوگرد بیشتر از حد مجاز بهتر است از محصولات مطمئن و مرغوبی استفاده شود که دارای نشان استاندارد و سیب سلامت است. 

قیمت تولیدی کشمش سرخ صادراتی

قیمت تولیدی کشمش سرخ صادراتی

کشمش در تمام طول سال و در تمام فروشگاه‌های مواد غذایی در بسته بندی ‌‌های مختلف و با قیمت های‌ متفاوتی به فروش می‌رسد که با توجه به نوع انگور، روش تهیه و شرایط خشک کردن و مواد افزودنی مجاز موجود در آن، کیفیت‌های آن متفاوت است. اگر به دنبال کشمش سرخ صادراتی مرغوب، باکیفیت و با قیمت مناسب هستید، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا از قیمت برندهای مختلف آن آگاه شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما