مرکز پخش کشمش درجه ۳

کشمش ها در درجه بندی های مختلفی قرار دارند که هر کدام از این درجه بندی ها نشانه ی کیفیت آن ها می باشد، کشمش درجه ۳ نیز مثل کشمش های درجه ٢  کاربرد های خودش را دارد و جالب است بدانید که حتی این کشمش ها صادر نیز می شوند.

مرکز پخش کشمش درجه ۳

خصوصیات انواع کشمش درجه ۳ پلویی

خصوصیات انواع کشمش درجه ۳ پلویی کشمش های درجه ۳ همان کشمش های ضایعاتی هستند که اکثرا به صورت گونی به فروش می رسند ولی کشمش های درجه ١ به صورت بسته بندی هم داخل کشور و هم خارج کشور عرضه می شوند.

 

کشمش های درجه ٣ کاربرد هایی مثل (تهیه ی شیره ی کشمش، غذای دام و طیور و زنبور عسل، برای پختن کیک و شیرینی استفاده می شود و برای تولید الکل صنعتی نیز استفاده می شود) که این ها کاربرد های کشمش های درجه ٣ می باشند.

 

از انواع کشمش پلویی می توان به کشمش پلویی طلایی و کشمش پلویی قرمز اشاره کرد ولی هر دوی آن ها از انگور می باشند پس چطور هم رنگ آن ها و هم طعم آن ها و هم شکل آن ها با هم متفاوت می باشند، انگور ها را باید خشک کرده تا به کشمش تبدیل شوند و به همین دلیل هم مراحل گوناگونی دارد که با توجه به هر کدام از مراحل رنگ و طعم کشمش عوض می شود و به همین دلیل باید بدانید که هر کدام از رنگ ها و طعم ها مربوط به کدام راه می باشد.

 

کشمش های درجه ٣ حتی به کشور های خارج نیز صادر می شوند که این نشان دهنده ی این است که با اینکه کشمش های درجه ٣ می باشند اما باز هم این کشمش ها متقاضیان خود را دارند چرا که کشمش ها خواص درمانی زیادی دارند با این که درجه های پایین تر از این خواص می کاهد اما با این حال هنوز هم می توان این کشمش ها را مصرف کرد.

فروش ویژه کشمش درجه ۳ پلویی

فروش ویژه کشمش درجه ۳ پلویی

کشمش های پلویی فروش بالایی دارند حتی درجه ٣ ی آن ها چرا که آن ها را با برنج می پزند که باعث می شود رنگ بهتر و طعم خوشمزه تری به کشمش و برنج دهد، این کشمش ها در شهری که تولیدکنندگان آن ها وجود دارد قیمتی مناسب دارند چرا که این کشمش ها در آن شهر هزینه ی حمل و نقل ندارند اما در مناطق دیگر کشور که باید هزینه ی حمل و نقل ماشین ها نیز را نیز به قیمت این کشمش ها اضافه شود و به همین دلیل شرایط ویژه ی فروش، بیشتر در شهر تولید کننده می باشد ولی فروش کشمش در کل ایران رواج دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما