مرکز پخش کشمش آفتابی قزوین

یکی از انواع مختلف میوه خشک، انگور خشک شده یا کشمش می‌باشد کشمش آفتابی میوه ای هست که از انگورهای رسیده تهیه می شود، انگور به طور مستقیم در آفتاب و بدون افزودنی خاص پهن می‌شود تا خشک شود ، بعد از خشک شدن انگورها به رنگ قهوه ای در می آیند. کشمش های تولید شده در مرکز پخش کشمش آفتابی قزوین از انگور باغات انگور استان قزوین، به صورت خشک شده آفتابی، طبیعی و بدون مواد نگهدارنده تهیه شده اند.

مرکز پخش کشمش آفتابی قزوین

آشنایی با کشمش آفتابی قزوین

آشنایی با کشمش آفتابی قزوین استان قزوین با دارا بودن حدود سه هزار هکتار باغ انگور و تولید سالیانه سیصد و پنجاه تن انگور دارای رتبـه دوم کشور است. نتایج تحقیقات درباره بازار انگور قزوین نشان داده است که بهترین روش بازار رسانی انگور و کشمش راهی است که تعاون روستایی انجام می‌دهند.

قزوین یکی از تولیدکننده های کشمش در ایران می باشد، این محصولات علاوه بر بازار داخلی به سایر کشورها نیز صادر می‌شوند. آشنایی با انواع کشمش قزوین و کشمش آفتابی می تواند به اقتصاد این منطقه و فروش بهتر این محصول کمک نماید.

کشمش های تولید شده در این منطقه  عبارتند از:

به محصول اصلی که در قزوین تولید می شود کشمش پلویی هم می گویند.بهتر است بدانیم صفر تا صد تولید کشمش در کارخانه نیست ، کشمش می تواند توسط باغدار و کشاورزان نیز تولید شود.

سفارش عمده کشمش آفتابی قزوین

سفارش عمده کشمش آفتابی قزوین کشمش آفتابی قزوین از نظر کیفیت و مرغوبیت و همچنین شیوه تولید در کشورمان رتبه اول را دارد. قیمت این کشمش نیز به دلیل کیفیت مقداری بالاتر از کشمش های سایر مناطق ایران می باشد. هر ساله خرید و فروش این محصول گسترش زیادی دارد و مشتریان بسیاری از کیفیت محصولات خریداری شده رضایت دارند.

کشمش آفتابی به دلیل ارگانیک بودن و عدم استفاده از مواد شیمیایی طرفداران بسیاری دارد که با خیال راحت آن را مصرف می‌کنند. گروه تولیدی ما سابقه ی چند ساله در زمینه انواع کشمش و صادرات و عرضه کشمش به تمام نقاط ایران‌ و بسته بندی و فروش انواع کشمش های درجه یک و کشمش آفتابی را دارد و همچنین همکاری با صادرکنندگان این محصول از جمله افتخارات ما میباشد.

با توجه به اینکه کشمش را برای صادرات می خواهید یا برای بازار داخلی، نحوه قیمت گذاری آنها متفاوت است. برای صادرات کشمش، سود مجموعه را پایین تر در نظر می گیرند. شما میتوانید برای استعلام گرفتن قیمت کشمش آفتابی و مشاوره گرفتن در مورد خرید عمده و نحوه سفارش این محصول با مدیر فروش مراکز تولیدی تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما