مرکز پخش مویز سرخ هسته دار

کشمش مویز از دانه‌های انگور سیاه که به روش‌های مختلفی خشک می‌شود، به دست می‌آید. مویز خواص بسیار زیادی دارد که نه تنها کمتر از کشمش نیست، بلکه بیشتر از آن است. انگور بر اثر خشک شدن، خواص خود را از دست نمی‌دهد و حتی اثر نیرو‌ بخشی آن بیشتر هم می‌شود.

در این میان، مصرف مویز سرخ هسته دار به دلیل خواص بسیار زیادی که دارد، برای مادران باردار و شیرده،سالخوردگان،کودکان در حال رشد و دانش‌آموزان به‌ عنوان میان ‌وعده توصیه می‌شود و همراه با سایر مغزها می‌توان آن را مصرف شود. معمولاً مرغوب‌ترین مویز از انگور مجلسی یا انگور شاهانی تهیه می‌شود.  

مرکز پخش مویز سرخ هسته دار

آشنایی با مویز سرخ هسته دار وارداتی

آشنایی با مویز سرخ هسته دار وارداتی

کشمش مویز معمولاً در دو نوع هسته‌دار و بدون هسته وجود دارد که جویدن هسته آن، خاصیت درمانی دارد. بهترین روش برای تبدیل انگور سیاه به مویز این است که به‌ جای استفاده از مواد شیمیایی و گوگرد، در هوای آزاد و در معرض نور خورشید یا در سایه قرار داده شود.

ارزش غذایی مویز در مقایسه با انگور سبز، بیشتر و کامل‌تر است. مویز سرشار از ویتامین‌های آ، ب، ث، و ای و املاح معدنی بسیار زیادی همچون کلسیم، فسفر و پتاسیم و اسیدهای چرب امگا ۳ و امگا ۶ و آنتی ‌اکسیدان‌ است و همه افراد می‌توانند آن را مصرف کنند.

مویز دارای خواص شگفت‌انگیز بسیاری است که مهم‌ترین آن عبارت است از: تصفیه خون، کاهش کلسترول، پیشگیری و درمان کم ‌خونی، تأخیر در پیری پوست، درمان پوکی استخوان، درمان ریزش مو، جلوگیری از سفیدی مو، درمان اختلالات جنسی، تقویت بینایی، تقویت سیستم ایمنی، پیشگیری از آلزایمر و سرطان، درمان یبوست، تقویت حافظه و قدرت فهم و یادگیری، تسکین صفرا، دفع بلغم، درمان سردردهای میگرنی، تقویت معده، ضد درد، ضد آلرژی، ضد باکتری، محافظ کبد و قلب و سیستم ایمنی، مفید برای بیماران مبتلا به دیابت، مفید برای وزن ‌گیری و رشد جنین.

مویز در ایران تولید می‌شود؛ ولی بخشی از مویزهای موجود در بازار، وارداتی است که کیفیت آن در حد مویز ایرانی نیست. نکته مهم اینکه، از خرید مویز به صورت فله‌ای باید خودداری کرد و حتماً محصولات بسته ‌بندی‌ شده ‌ای را خریداری کرد که دارای مجوزهای بهداشتی و نشان استاندارد و سیب سلامت است.

 

قیمت روز مویز سرخ هسته دار وارداتی

قیمت روز مویز سرخ هسته دار وارداتی

مویز در تمام فروشگاه‌های مواد غذایی و آجیل ‌فروشی ‌ها عرضه می‌شود که با توجه به نوع انگور، روش تهیه و شرایط خشک کردن، کیفیت و قیمت آن متفاوت است. اگر به دنبال مویز وارداتی یا مویز داخلی مرغوب، باکیفیت و قیمت مناسب هستید، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا از قیمت مویز و سایر اطلاعات آن آگاه شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما