مرکز فروش کشمش سبز درجه یک

فروش کشمش سبز درجه یک تولید کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی در این مرکر که کارخانه کشمش در تاکستان استان قزوین دارد انجام می شود و مشتریانی که قصد خرید بدون واسطه از کارخانه را دارند باید با مدیر فروش مجموعه ارتباط بگیرند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کشمش سبز درجه یک

کشمش سبز درجه یک

کشمش سبز و کشمش طلایی قلمی از جمله محصولات انحصاری کشورمان می باشد که میزان تولید آن در دنیا بسیار کم است و مناطق کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی از برترین تولیدکنندگان آن شناخته می شود که البته هم جهت فروش در بازار داخلی از این محصول استفاده می‌شود و هم جهت صادرات.

 

این محصولات به صورت کلی به صورت بی دانه یا بی هسته هستند اما در میان کارتونهایی که شما خریداری می کنید میزان یا درصدی از این کشمش ها به صورت هسته دار و دانه دار هستند که البته جزئی جدایی ناپذیر از آن محسوب می گردد.

 

به کشمش هایی که در بالا به آن اشاره شد کشمش آجیلی یا کشمش پیکامی هم گفته می‌شود که به وسیله تیزاب انگور آن خشک شده و در ادامه در درجات مختلفی، گوگرد به آن می‌زنند تا رنگ آن سبز و یا زرد طلایی شود.

 

به صورت کلی بسته بندی این محصولات به صورت کارتون می باشد که در اوزان ۳ و ۵ کیلویی کار آن انجام گرفته و همراه با وزن کارتون این محصول به فروش می رسد.

فروش کشمش درجه یک

فروش کشمش سبز صادراتی

مشتریانی که در این مرکز به دنبال خرید انواع کشمش هستند به خوبی می‌دانند که مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین فعالیت تولید و بسته بندی این محصولات را در اختیار دارد و از آنجایی که این شرکت از تولیدکنندگان کشمش سبز نیست برای تامین خریداران اختصاصی خود اقدام به تهیه این محصول از کارخانه‌های استان خراسان در دستور کار قرار می گیرد.

 

به این صورت که کشمش سبز و کشمش طلایی قلمی به صورت فله ای یعنی بدون کارتون اما فرآوری شده از کارخانه‌های اشاره شده (البته با قیمتی ارزان تر که به مشتری خود نرخ می دهند) خریداری و در کارخانه تاکستان کارهای بسته بندی آن انجام می گیرد و با همان نرخ مصوب مناطق خراسان و کارخانه های اشاره شده که به مشتری خود قیمت می دهند در این مرکز نرخ گذاری می شود.

 

لازم به ذکر است شما می توانید با هماهنگی کردن با مدیر فروش مجموعه کاری کنید که روی بسته‌ بندی این محصولات شماره تماس و نام برند شما حک شود. البته لازم به ذکر است در کارتون هایی که این مرکز برای صادرات یا فروش در بازار داخلی استفاده می‌کند هیچ شماره تماس و آدرس دقیق کارخانه وجود ندارد تا شما از مشتری خود دور نخورید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما