مرکز عرضه مویز شاهانی بسته بندی

مویز شاهانی به نوعی کشمش گفته می شود که از  خشک کردن دانه های سیاه و درشت انگور شانی یا شاهانی به دست می آید و جزو بهترین کشمش ها و بخش جدانشدنی آجیل و خشکبار می باشد. این نوع کشمش به شیوه های مختلفی تهیه و عرضه می شود.  نوع بسته بندی این محصول از کشمش مویز درجه یک تشکیل شده و طرفدار بسیاری دارد و بخش بزرگی از این نوع محصول به کشور های دیگر صادر میشود. مرکز عرضه مویز شاهانی بسته بندی، آن را با قیمت مناسب و ارزان ارائه می دهد.

مرکز عرضه مویز شاهانی بسته بندی

بهترین خصوصیات مویز شاهانی بسته بندی

بهترین خصوصیات مویز شاهانی بسته بندی مویز از دانه های انگور سیاه شاهانی و فخری به دست می آید که نوع شاهانی آن بدون هسته است، از این رو طرفدار زیادی دارد. این کشمش به شکل های مختلف آفتابی، سایه خشک و تیزابی تهیه می شود. نوع آفتابی و سایه خشک آن به دلیل این که هیچ گونه مواد شیمیایی در تولید آن به کار نرفته است بازار پسندی بیشتری دارد. مویز شاهانی مانند انواع دیگر کشمش ها به صورت فله و در گونی و به شکل بسته بندی کارتونی وجود دارد که کاملا پاک شده، یک دست و یک اندازه است و دم و شاخه ندارد.

 

بهترین مویز شاهانی بسته بندی، درجه یک، بدون هسته، گوشت دار و دانه بزرگ ارزش غذایی بالایی دارد. این کشمش سرشار از آهن، کلسیم، فسفر، پتاسیم و منبع غنی فیبر است که در درمان پوکی استخوان، کم خونی،سرطان، گرفتی عضلات، مشکلات عصبی، گوارشی، کلیوی، کاهش قند و فشار و کلسترول خون و غیره بسیار تاثیر گذار است و به دلیل طبع گرم و مواد مغذی که دارد مزاج سرد را متعادل کرده و یک میان وعده کامل برای تمام سنین محسوب می شود.

جدیدترین قیمت مویز شاهانی بسته بندی

جدیدترین قیمت مویز شاهانی بسته بندی قیمت مویز شاهانی به نوع کاشت انگور و میزان کود شیمیایی استفاده شده، نحوه ی خشک کردن انگور و نوع عرضه آن بستگی دارد. انگور دیمی و یا انگوری که کمتر سم و کود شیمیایی دریافت کرده باشد شیرین تر است و ارزش غذایی بالایی دارد. مویز شاهانی درجه یک با نور مستقیم آفتاب حاصل می شود یا سایه خشک است و رنگ تیزاب به خود ندیده است. بسته بندی این خشکبار و وزن بسته در قیمت تاثیر زیادی دارد، چون برای بسته بندی مراحل شست و شو، سورت شدن و پاک شدن دانه ها طی شده و هر مرحله هزینه بردار است.

 

در حالت کلی قیمت این خشکبار با توجه به خاصیت و ارزش غذایی بی نهایتی که دارد و انرژی و زحمتی که برای تهیه آن می شود، کاملا منصفانه است.

شما می توانی قیمت جدید مویز یا کشمش شاهانی را در سامانه ی آنلاین نمایندگی های عرضه این خشکبار مشاهده کنید و به صورت اینترنتی خرید خود را با اطمینان انجام دهید و از تخفیف ویژه ی آن ها بهره مند شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما