مرکز تولید کشمش تاکستان آفتابی

کشمش‌ها همان انگورهایی اند که در آفتاب و یا یک ماده خشک کننده خشک می‌شوند‌‌. ویژگی کشمش تاکستان بسیار است به علاوه شیرین و حاوی کالری بسیار است.

برخی از آن‌ها عبارتنداز:

  1. استفاده در انواع سالادها مثل جودوسر
  2. استفاده در انواع کیک‌ها، دسرها و کلوچه‌
  3. استفاده همراه با برنج
  4. استفاده به همراه مغزها
  5. به هضم غذا کمک می‌کند.
  6. استخوان ها را تقویت می‌کند.

مرکز تولید کشمش تاکستان آفتابی

ویژگی بارز کشمش تاکستان درجه یک

ویژگی بارز کشمش تاکستان درجه یک کشمش تاکستان خاصیت های گوناگونی دارد که در ادامه به برخی از آن ها به اختصار اشاره می‌کنیم.

  1. قند و کالری: قند و کالری بالا برای میوه های خشک امری طبیعی است. لذا بایستی حواستان به مصرف بالای آن باشد. از طرفی مصرف به اندازه آن می‌تواند انرژی شما را در طول روز به خوبی تامین کند.
  2. فیبر: فیبر با نرم کردن غذا و افزایش حجم مدفوع به هضم غذا کمک می کند. بنابراین می‌تواند در درمان و پیشگیری از یبوست به شما کمک کند. به علاوه فیبر با افزایش حجم دهی باعث ایجاد سیری شود و می‌تواند در کاهش وزن به شما کمک کند.
  3. آهن: کشمش منبع غنی از آهن است. آهن در ساخت گلبول های قرمز نقش دارد و به انتقال اکسیژن در اندام ها کمک می‌کند.
  4. کلسیم و بور: کشمش سرشار از کلسیم و بور است‌‌. به زنان یائسه، و کودکان و نوجوانان در حال رشد توصیه می‌شود از کشمش به عنوان میان وعده استفاده کنند؛ چرا که از پوکی استخوان جلوگیری می‌کند.
  5. آنتی اکسیدان: کشمش یک منبع طبیعی دارای فیتونین ها است‌. این مواد دارای آنتی اکسیدان اند. آنتی اکسیدان ها به حذف رادیکال های آزاد موجود در خون می‌پردازد و از آسیب به سلول ها جلوگیری می‌کند. بنابراین آنتی اکسیدان ها می‌توانند در پیشگیری از بیماری‌های قلبی و سرطان ها کمک کند.

قیمت انواع کشمش تاکستان بسته بندی

قیمت انواع کشمش تاکستان بسته بندی کشمش تاکستان از پرخاصیت ترین میوه های خشک است. اگر شما قصد خرید کشمش آفتابی تاکستان به صورت بسته بندی را دارید پیشنهاد ما به شما خرید عمده آن است‌. چرا که علاوه بر بدست آوردن محصول مرغوب از تخفیف ویژه خرید عمده نیز بهره‌مند می‌شوید.

 

اگر مایل به اطلاع از قیمت انواع کشمش های تاکستان هستید می‌توانید به طور مستقیم به شرکت بازرگانی انواع کشمش تاکستان مراجعه کنید. همچنین می‌توانید به سایت معتبر این شرکت مراجعه کرده و لیست محصولات ارائه شده به همراه قیمت آن را دریافت کنید.

 

چنانچه تمایل به خرید کشمش سبز قلمی صادراتی دارید می‌توانید به شرکت بازرگانی آن مراجعه کنید و این محصول را خریداری کنید. در صورتی که از این شرکت فاصله دارید و یا فرصت رفتن به بازار را ندارید می‌توانید آن را از طریق سایت معتبر این شرکت انواع کشمش را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. در این صورت هزینه رفت و آمد را نیز حذف کرده اید‌.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما